Nekad BarreZ | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BarreZ

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: BarreZ#4716

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? jag ansöker till staff då jag vill hjälpa detta härliga staff team och vill börja göra något istället för att bara rpa och istället hjälpa denna server med dens rp nivå. vill utveckla trafik rpn då den har varit väldigt dålig på sistonde då alla pwg och kör in i allt och över allt så den vill jag utveckla sen vill jag ju såklart utveckla all rp och server och få den så bra denna sommaren och bli bästa svenska server som jag tror inte kommer vara ett problem denna sommare för att vi har så bra staffs här och andra som hjälper till och nu vill jag bli en av dom och börja hjälpa till på denna server med det arbetet staffs gör och tycker det verkar kul så därför ansöker jag för jag vill testa på något nytt och kommer vara aktiv mycket och försöka mitt allra bästa för att hjälpa denna servern med rpn och allt annat ärende

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer vara aktiv runt 4-8 timmar per dag ksk mer

Hur länge har du spelat på Unive? runt 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? skulle säga att jag har det ja. /togglename= du ser deras namn över karaktären

/sqlban (id) (anledning) (längd) det gör så du banna folk längre

/svban (id) (anledning) det är så du banna folk i 1h

/goto (id) det är så du telepotera till den personen som du har skrivit /goto id på

/clearinventory (id) du rensar dens inventory

/ped du ger någon pedmenu om dem har köpt det

/giveitem (id) du ger en person ett föremål.

/sqlunban (hex id) man unbannad någon från servern

/ooc du skriver i en chatt som alla på hela servern kan se och då skriver du tex sluta spamma twitter!

/tpm du teleporterar dig dit du har sätt ut en markering.

/bring du teleportera en person till dig

/freeze (id) du fryser en person så dom inte kan röra sig.

/noclip du gör dig osynlig och så du kan flyga runt i luften detta kan vara bra att använda när du ska titta på något scenario.

/unfreeze (id) du gör så den personen du fryst inte är fryst längre.

/kick (id) (anledning) det använder du dig av när du ska ge en person en varning

/dv du tar bort en bil och det ska man använda om det har stått en bil AFK ett tag

/setjob (id) (jobb) det använder du om du ska ge någon ett jobb tex om någon har visat bevis på om hans jobb har buggar bort.

/sv då skriver du i en chatt som bara dom som är sv eller högre kan se

/sc du skriver du i en chatt som bara helpers eller högre kan se

/skin (id) du ger en person skin menu så han eller hon kan ändra saker på sin karaktär.

/spec (id) du spexar någon spelare då menar jag att du tittar på någon spelare när han rpar.

/who (id) du kollar vad person har för roller.

/specoff du gör så du inte specar den personen längre.

/m (id) du skickar ett meddelande till en person som bara han eller hon kan se

/announce man skriver ut en viktig sak i chatten som alla på hela servern kan se.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? skulle kunna jobba inom allt tack för mig :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka