Accepterad BARRETOSZ | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BARRETOSZ

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz

Vad heter du på discord? Mr Barre#9296

Ange ditt födelsedatum 8 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola och spela

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart 2 månader men har fåt indraget en gången för jag hade en mask på piren

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte men tror ungäfär 7 gånger och jag har lärt mig av mina banns

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att håla styr över serven ingame för att andra staffs kan ínte hålla kol på hela servren själva .Så man ska kicka/banna lallare samt spelare som begår regelbrott då staffs inte kan hålla koll överallt på servern . En servervakt ska framgå som ett gott exempel på förebild för andra spelare genom att fullt ut kunna hålla sig efter både reglerna samt en hållbar rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag tycker jag är jävligt aktiv och jag ser ofta folk som bryter mot servens regler och sen vill jag göra servren så bra som möjligt för jag tycker att denna servren är jävligt bra men den finns personer som förstör och om jag skulle vara sv skulle jag bara kunna kick dom.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tillexempel att du ser dina vänner bryta mot servens regler men du bannar inte dom för att du känner dom och är vän med dom. Abuse är tillexempel du använder revive så du blir revivad mitt i en skottlosning men det kan också vara att du ser att du behöver att men istället för att gå till en butik och köpa mat så bara revivar du dig så du inte behöver det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka