Nekad Barresnarre | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barresnarre

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Barre (darco77)

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2009

Berätta om din karaktär. Barre eller hans riktiga namn barraskano kommer från en liten förort i stockholm. under sin barndom hade han det svårt penger var det kort om och pappan drog när han var två år. I hans familj var då det bara hans mamma och hans storebror, storebrorsan Mustafa var en stor förebild för barra under hela hans uppväxt. i hans område där han bodde var det mycket kriminalitet och ganska snabbt började se kriminnela akter mitt i centrum. Det dröjde inte lång tid innan han även blev inblandad han gjorde det var att kunna käna lite extra pengar till familjen så de kunde klara sig. tiden gick och det blav bara svårare och svårare att ta sig ut till slut kännde han att förändringar behövdes.. Han bästämde sig för att flytta till staden unive och här är vi nu!
Barre är en härlig och en omtänksam person med mycket vilja och kraft. Barre har alltid tyckt om extremsportet efter som han älskar adrenalinet. Men tillgångarna till desssa sporter har varity svår under sin uppväxt för pengar har ej funnits. Barre är nästan alltid posetiv men självsäkerheten är ej hög då han har gått igenom mycket tragiska saker inom sitt liv. ibland kan han bli lite svartsjuk men vill alltid det bästa för andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan ge hög rp nivå, mycket social rp, roliga ssenarios för både mig och motpartnern så alla på servern ska ha ett bra tid, jag strävar efter på unive är att alla ska ha roligt under den tiden de spelar här och bidra med mycket energi inom rp:n

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte bara ska spela som att man altid ska vinna utan om man känner att ett senario blir dåligt för sig själv ska man ändå spela så motpartnern hra ett trevligt senario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, fear rp: inte värnar för sitt liv. Powergaming: ingen rp uppstor vid skador, rdm dödar någon utan anledning, vdm använder sin bil som ett vapen och kör på folk. powergaming2 spelar bara för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har 1000+ timmar inom rp:a på servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Negativt

Nekad. Endast 1 ansökning per 24h. Utveckla även frågor som Vad du kan bidra med till servens rp, och vad det innebär att spela för motpartens vinst i ett scenario. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka