Nekad Barresnarre | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barresnarre

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Barre (darco77)

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2009

Berätta om din karaktär. Barre eller hans riktiga namn barraskano kommer från en liten förort i stockholm. under sin barndom hade han det svårt penger var det kort om och pappan drog när han var två år. I hans familj var då det bara hans mamma och hans storebror, storebrorsan Mustafa var en stor förebild för barra under hela hans uppväxt. i hans område där han bodde var det mycket kriminalitet och ganska snabbt började se kriminnela akter mitt i centrum. Det dröjde inte lång tid innan han även blev inblandad han gjorde det var att kunna käna lite extra pengar till familjen så de kunde klara sig. tiden gick och det blav bara svårare och svårare att ta sig ut till slut kännde han att förändringar behövdes.. Han bästämde sig för att flytta till staden unive och här är vi nu!
Barre är en härlig och en omtänksam person med mycket vilja och kraft.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har mycket erfarenhet inom rp:a som både medborgare, polis och kriminnell från massa olika servrar. Därför vet jag mycket om hur man ska bete sig om regler och hur rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte bara ska spela som att man altid ska vinna utan om man känner att ett senario blir dåligt för sig själv ska man ändå spela så motpartnern hra ett trevligt senario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, fear rp: inte värnar för sitt liv. Powergaming: ingen rp uppstor vid skador, rdm dödar någon utan anledning, vdm använder sin bil som ett vapen och kör på folk. powergaming2 spelar bara för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? mycket, som jag nämnde tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? negativt

Nekad, bra backgrund men utveckla karaktärs personlighet, intressen, hobbys, och vad den strävar på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka