Accepterad Barresnarre | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barresnarre

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arr3barr3

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2004

Berätta om din karaktär. Magnus växte upp i ett litet fattigt område i polen
Så hans uppväxt var väldigt svår och känslosam hans pappa lämnade han när han var liten så hans mamma fick jobba kort för att försörja Magnus och hans syskon. Efter som de hade svårt med pengar försökte magnus som liten alltid försöka hitta på sätt att känna pengar men det var svårt.
En dag var Magnus ute vid ett litet bås vid 11 års åldern, så blev han erbjuden ett väldigt lätt jobb som man kunde känna mycket som och det var ett kriminellt jobb. Han hade hört massa dåliga saker om kriminalitet men han kunde inte motstå pengarna som han kunde använda för att hjälpa sin familj. Det började med lätta jobb sen blev det bara svårare och svåra samt farligare. Så han bästämde sig för att fly för han fick inte tillstånd att kamma byn för vid det här tillfället så ägde cartelen byn där han bodde. Han och hans familj flydde till Sverige för att få en ny start på sitt liv. I Sverige fick han ett helt okej jobb men efter ett tag hade han samlat in mycket pengar så han kunde flytta till stor stan och få ett ännu bättre jobb
Magnus är det en väldigt glad och omtänksam person han tar alltid laget före jaget, Magnus är nu 182 cm lång brun hårig och har ett stort leende

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till många olika saker, jag kan bidra med en hög rp nivå för att skapa bra och trevliga scenarios, bättre social rp för både mig och min motparter i ett senario. Även hjälpa till med att ta bort personer som förstör rp:n på servern så alla kan vara i en trevlig miljö samt få alla att känna sig välkomna till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara ska skapa ett senario för mitt egna bäste även skapa ett bra senario för de andra personerna som är med i senariot. T.ex det inte blev ett så bra senario för mig ska jag inte förstöra för de andra

Hur hittade du Unive? Genom kompisar vetat om er länge

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka