Nekad Barresnarre | Beslut Överklagan [ken1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barresnarre

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ditt discord namn: barre2

Ditt Hex-ID: steam:11000014713de46

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och medlem + ban i 23 dagar

Vem/vilka tog beslutet? vet inte riktigt men det var ken 12 som plasera bannen

Varför tror du själv att beslutet togs? så här om man tittar bara på klippet ser det verkligen ut som jag fear rpar och cloggar rakt framför dem men grejen är att jag igentligen typ fem minuter före detta hände hade jag redan stängt av datorn och låg i sängen och skulle slagga, min karaktär var buggad och stannade kvar ingame så det såg ut som jag var kvar men var igentligen inte det, när jag stängde av datorn hade inte äns hela senariot påbörjat och såg inte äns förns nu att jag blivigt bannad. Först hade jag ingen anning vad det kunnat vara för senario jag har blivigt bannad för eftersom jag begår alldrig regelbrott och var helt förvirrad varför jag var bannad. Ni kan se på min karaktär i klippat (jag kommer att hanvisa till nedan) att min karaktär står helt still och inte rpar eller något dock ser det ut som att jag loggar rakt framför de eftersom när de har riktat på mig ett tag försvinner bara jag och det ser riktigt lurt ut men jag kan inte göra något åt saken eftersom jag inte var ingame som sagt. Dock om jag hade varit ingame hade jag själv

Hur är beslutet felaktigt? Ett stort missförstond har skett och om de inte viste hur det igentligen gick till hade jag jag faktist också bannat mig om jag varit staff och bara sätt klippet. Till den staff som läser detta hoppas jag att ni ser min vision på hela grejen och att det var absolut inte meningen och kunde inte göra något åt saken att min karaktär buggas och stanar kvar som ledde till att det ser ut som jag bidrar till en dålig rp

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/9uu4rh här är videon från senariot, klippet är från en annan person och inte mig. Det var det klippet som användes till banbevis. Så om ni inte vill ladda ner det från mig så ligger det förmodligen i ban bevis kanalen som jag antar att ni staffs har. TA NU INTE BORT DEN EFTER TVÅ DAGAR, TACK MVH Arvid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka