Nekad Barreburr | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barreburr

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Bruniforlife/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Hellberg

Vad är ditt discord namn? barrvad#0349

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ola Conny han är 26 år gammal och kommer ifrån sverige och har bott här i hela sitt liv. Han har alltid älskat bilar mer än allt, redan när han va väldigt liten fick han sitta i sin pappas knä när han körde bil för att kunna få känna på lite hur det är. Nu när han har blivit lite äldre har han fått upp ögonen lite för kriminalitet. Så det hade varit väldigt kul att börja med lite sådant. Ola röker också väldigt mycket cigg vilket är en dålig vana som han försöker sluta med, vilket inte går så bra. Samma med alkoholen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna hjälpa folk mera, kan bli kul att testa nya wl jobb. Jag skulle även säga att jag tycker att jag har en bra rp, följer reglerna väldigt bra, är aldrig elak mot någon eller något sådant. Jag kommer att bidra med hjälp till de som behöver det. Så det är därför jag vill ta steget längre och ansöka om whitelist! :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att då finns det fler jobb alternativ på servern. Jag följer regler väldigt bra, är aldrig elak mot någon. Älskar att köra rp så vill även kunna utveckla min rp ännu mera.

Hur hittade du Unive? Den kom upp när jag sökte på svenska serverar inne på fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha så kul som det bara går, både för mig och för andra spelare. Att tjäna mycket pengar, bo i ett fint hus med fina bilar och även hjälpa så många som det går samt förbättra min rp ännu mer!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Kom ihåg att du måste ta din intervju innan 15.23 annars nekas den automatiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka