Accepterad Barre_04 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre_04

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Bartosz (Barre)

Vad heter du på discord? Barre#4041

Hur gammal är du? Fyller 18 andra januari, men för tillfället är jag 17.

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 500.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är en ganska vänlig person. Ibland möter man intressana personer och kanske snackar med dem, och ibland inte. Men framför allt så ska man ha koll på det man gör, så tycker jag. Jag skulle tagit hand om mekonomen på ett riktigt bra sätt. Är rätt så självsäker och kan ta beslut snabbt, så jag är en bra kandidat inför ett chef jobb. Jag har bra kunskap inom yrket. Är även mekaniker irl vilket skulle göra att jag skulle kunna lära ut lite folk om bilarnas komponenter som t.ex vrf bilen ryker och skulle göra rp världen mycket bättre. Har dessutom bra koll på hur man hanterar olika typer av kunder, det vill säga dem som ej betalar, stadiga kunder (man kan ge dem lite rabatter), bra kunder och till slut kunder som inte kan bete sig. Har kunskap sen innan på securitas vilket betyder att jag kan hantera stressiga situationer och är utmärk på detta, vilket betyder att jag skulle hantera oseriösa personer och allmänt jobbiga. Under min tid som chef på securitas har jag lärt mig en del saker. En stor sak som dem anställda gillar är att man har koll på dem. Detta innebär att man fokuserar på personer och önskar deras bästa. Man vill ha nöjda anställda, utan det så skulle det inte gå så bra. Så jag tänker mest på dem. Men man får inte glömma att man äger företaget och fortfarande behöver pengar in till kassan. Men utan nöjda anställda skulle detta inte funka. Man bryr sig också över deras säkerhet. Så man måste komma på en lösning. Har ett par ideer såsom att lära ut dem hur man stoppar t.ex ett bråk osv. Just nu funkar Mekonomen lite sådär, det vill säga att dem inte har lika stor kunskap inom bilar. Detta gör lite rp-andet dåligt. Som ett exempel, om man vill kolla igenom sin bil eller vill göra en service, så visste dem inte vad jag snacka om. Men detta skulle jag göra en ändring på. Skulle gjort om pris tabellen och gjort den både enklare och svårare att förstå. Detta är till för att öka rp nivån inom mekonomen. Ett stort plus till att jag ska bli chef, är just för utb folk kmr till att gå. Det innebär också att personerna kommer till att få en inblick på bilarna irl. Eftersom jag är mekaniker (Har jobbat med det ett tag och går andra året på gymnasiet) så kan jag en del om bilar. Har ideer om hur jag ska lära ut dem. Både ig och ooc i discord. Där skulle jag kunna vissa ett par t.ex bildelar och snackat om dem och dess funktion.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef på securitas, med andra ord så kan jag styra folk, anställa rätt personer och engagerade. Dessutom har jag jobbat på mekonomen tidigare så jag har full koll på jobbet. Har ideer till att planera utbildningar och lära ut folk. Är ganska bra på det eftersom har hjälpt mycket folk att förstå saker om bilar. Är även polis nu. Men är ganska bra på att utföra konversationer vilket skulle leda till bra samarbeten vilket företagens anställda skulle gillat. Brinner verkligen för att Mekonomen ska bli bättre här. Så jag skulle varit en riktigt bra kandidat och folk skulle varit glada över att jobba hos mig.

Berskiv din karaktär? Liam Bratva, född år 2000 i Polen, Praga. Hans uppväxt var ganska tuff. Hans familj var konstant i bråk med en polsk maffia.

Allt började 1999. Hans farsa "Prago" var ute i baren efter en lång dag på jobbet. Han ville dricka lite öl. Han drack ungefär 3 burkar.

Men sedan skulle han på toa. På vägen på toan såg han en snygg tjej som stod nära damm toaletten och såg ledsen ut. Prago som en gentleman gick fram till henne och frågade vad som har hänt och kramade runt henne. Hos sade "Du skulle inte förstått" sedan tog hon ett djupt andetag och tog tag i honom.
Han gick lite snabbt på, sedan såg han inte henne stå kvar vid hallen. Han gick ut till det stora rummet bredvid baren och kolla runt sig. Han såg inte henne.

Sedan hörde han ett skrik utanför byggnaden och sprang snabbt ut. Där var tjejen, 3 maffia killar försökte kidnappa henne. Men Prago stoppa dem genom att ta ut sin glock-19 och siktade mot dem. Dem släppte tag i tjejen.
Han sa till henne att sätta sig i bilen. Sedan gick även han i bilen och körde iväg. Han såg att dem killarna förföljde honom men lite längre bort tappa dem bort honom.

Tjejen var rädd, hon hade ingenstans att gå han sa till henne att stanna här.
Dem blev förälskade i varann, och hade sex den kvällen.
Nästa morgon pratade dem om vad dem personerna ville ut av henne. Hon sa att hon hade en gång i tiden lånat ut pengar från dem snubbarna som hon betalade tillbaks, men att dem ville ha mer. Han funderade på att ta hand om henne, eftersom hon inte hade nån familj i närheten. Så han sa till henne att dem kunde flytta till Praga, hon sade ja.

2 Veckor senare efter flyttningen var klar.

Så hade hon nyheter för honom, att hon var gravid. Då började allt gå fel. Dem hade inte tillräckligt med pengar till ett barn. Men dem kämpade. Han jobbade hårdare än någonsin. Och som tur kunde dem ta hand om sin ekonomi trots att betala maffian ungefär 200 zloty varje månad.

År 2000, andra Januari.

Så var de dags att födda, de var det rätta datumet så inget skulle kunna gå fel, och inget gick fel heller. Den dagen föddes Liam, Bratva. Han fick efternamnet ifrån sin pappas sida. Men Mamman fick bestämma namnet, och hon valde Liam eftersom hennes gamle kompis från Sverige hette det, och hon tyckte de passade honom. De var inga konstigheter den dagen.

6 månader senare.

Så kommer Prago rusande och säger att hon behöver åka till Sverige. Hon undrade varför, han sa rusande att Maffian var ute efter honom. Eftersom mamman egentligen var en av dem killarnas tjej, men dem hittade dem till slut. Hon rusade ut ur Polen snabbt till Sverige. Medans Prago blev mördad grovt med ett par kalashnikovs.

Men dem hade kommit fram till Sverige, Tyringe. De var en liten ort utanför Hässleholm där hans morsa gick i Komvux. Medans hon gick där fick hon lära känna en turk som hette Ibbe. Ett par månader senare blev dem ihop. Som otur när han blev arg så brukade han misshandla Liam, detta pågick i 9 år. Men sedan bestämde hans mamma att göra slut med den personen. Sen dess har han levt ett liv där han kan utrycka och vara sig själv, Han gick i Fordons gymnasiet och söker ett jobb just nu.

Förutom hans förfluttna så är han en ganska trevlig kille, han lär sig saker blixt snabbt och är dukitg på att han gör. Han älskar att hjälpa personer och bilar är hans livsmedel.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 3 timmar per dag. Under helger mer utan tvekan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, gillar servern och gillar personerna som spelar här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, tänker inte göra detta på ett bra tag.

Har du läst våra Regler? Ja, flertals gånger och har sten koll på dem.

+rep Han har visat bra initiativ under hans period på Securitas. Han har skapat en bra jobb miljö och anställda hos honom har tyckt att han var en bra grabb och professionell. Tycker han förtjänar detta jobbet och är säker på att han kommer till att skapa ett riktigt schysst jobb för dem som både anställer och som jobbar där. Han har varit min chef så är säker på att han kan sitt shit. Hoppas han får jobbet.

+rep Han har visat bra initiativ under hans period på Securitas. Han har skapat en bra jobb miljö och anställda hos honom har tyckt att han var en bra grabb och professionell. Tycker han förtjänar detta jobbet och är säker på att han kommer till att skapa ett riktigt schysst jobb för dem som både anställer och som jobbar där. Han har varit min chef så är säker på att han kan sitt shit. Hoppas han får jobbet.
Tack min broder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka