Barre_04 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Barre_04

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz - Barre

Vad heter du på discord? Barre#4041

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndagar 18:00 - 01:00.
Tisdagar 17:45 - 23:00 - skulle eventuellt kunna ta support ärenden osv till 0:00.
Onsdagar 18:00 - 23:00 - skulle eventuellt kunna ta support ärenden osv till 0:00.
Torsdagar 18:00 - 0:00.
Fredagar 15:00 - 0:00 skulle eventuellt kunna ta support ärenden osv till 2:00.
Lördagar 10:00 - 0:00 pauser osv tillkommer såklart då man är en människa, men dessa tiders skulle jag vara rätt så aktiv.
Söndagar 10:00 - 23:00 - skulle eventuellt kunna ta support ärenden osv till 0:00.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Under dem timmarna jag är aktiv så tillkommer det mycket lallande som inte är tillåtet. Detta vill vi såklart minska och få rp-nivån så realistisk som möjligt. Vill gärna att folk som vill verkligen vill rpa får uppleva detta här, vill att dem trivs och stannar kvar på denna fina servern. Vill att streamers osv har en fin upplevelse också att deras fans gillar det dem gör och att dem t.o.m lär sig vad rp verkligen innebär. Detta är ett stort fokus jag skulle lagt ner min tid på. Lallare osv finns, de kommer alltid finnas.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Vill gärna a med staff teamet och utveckla servern tsm med alla härliga mods/trainees och även kingen philip/quirkz. Vill att alla ska känna sig välkomna till servern och skulle även tänka mig att söka om medlemskaps ans snart. Vill ha en fin roll här kunna göra rpn bättre och mycket effektivare så att folk stannar kvar för de är seriöst. Är en trevlig person så att ta support ärenden skulle inte vara några problem alls och även ha diskutioner på en fin utveckling.

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader.

Har du några tidigare erfarenheter? Tech support på en community server och även admin på samma server med 10k plus medlemmar. Det var ganska stressigt men klarade mig fint genom dem 3 månaderna där. Har säkert hjälp över 5k personer med olika slags saker. Såklart gjorde jag några fel men de blev alltid rätt till slut. Man lär sig av sina misstag ibland.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Banna/Kicka
/sqlban - Du bannar en person
/sqlunban - Det kommandot unbannar du en person med
/sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen
/sqlbanoffline - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid
/sqlsearch - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot
/kick - Du sparkar personen från servern
/bring - Du tpar en person till dig
/goto - Du tpar dig till en person
/toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet
/freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg
/revive - Du återupptar personens liv
Förråd
/clearinventory - Du tömmer någons inventory
/giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern
Staff Kommands
/noclip - Du får flymode
/spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig med personen! Även Knapp: G Så kollar du deras inventory då du kan se spelarens pengar o annat
/announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Är ganska lätt lärd så ifall de finns fler kommandon så kan jag lära mig dem på noll tid. Vid kritik osv så blir inte jag sur utan förbättrar mig. Är annars en snäll person med viljan att va bra på sina saker : ) Hoppas man får ej chans in i teamet.

Tillbaka