Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz - Barre
Vad heter du på discord? Barre#4041
Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 18:00 till 22:00 på vardagar (skoldagar)
10:00-00:00 på helger/lediga dagar
Tiderna kan varieras.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Under timmarna jag är aktiv så brukar det som mest saker hända, t.ex majoriteten av banerna/brytning vid regler brukar oftast hände vid dessa tiderna. Så mitt mål är att underlätta staffs och målet är att bli mod. Vill klättra upp i ligan just nu och vill sköta mig bra och hjälpa servern så mycket som möjligt. Är ganska bra på att snacka så att ta emot personer i support skulle inte vara några svårigheter alls. Vill gärna testa på att bli trainee och se ifall jag gillar det. För man måste spendera mycket tid på att specca men detta skulle inte vara så stort problem för mig.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Skulle nog vilja ta hand om jobben på ett bättre sätt. Är just nu chef över meko och där brukar folk inte ta upp telefonen för att betala t.ex. Detta är lite fail rp och sunt förnuft. Men detta skulle jag jobba på. Men skulle tänka mig va donations ans i framtiden för jag är bra på att snacka med personer etc. Men det kommer ifall jag sköter mig vilket jag kommer. Kmr inte va korrupt det vill säga unbanna vänner etc, detta är helt oacceptabelt och jag vet konsekvenserna. Så jag skulle sköt mig bra, skulle behöva göra det jag behöver.
Skulle även specca folk och olika, skulle försökt göra så att folk har en bättre rp upplevelse. Detta är största målet. Man vill ha folk som sköter sig och man vill att servern ska växa och bli bättre för steg för steg.
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 4-5 månader.
Har du några tidigare erfarenheter? Har varit i community server sen tidigare, har bl.a hjälp många med tech support och liknande.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att ge dom en ut sparkning från spel servern
/svban (id) (anledning) banna någon i 60 min
/sqlbanoffline=när du bannar offline.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) du bestämmer tiden personen ska vara bannad
/sqlunban (hex-id) tar bort en bann
/giveitem (id) för att ge nån ett föremål
/givemoney (id) (summa) ger den personen pengar men ska inte användas om man inte fått tillåtelse av högre uppsatt
/dv (radie) tar bort dom bilarna i den radien
/tpm man tpas till sin marker
/goto (id) man tpas dit
/who (id) för att se om personen är medlem. icke medlem eller krim
/freeze (id) man gör så att dom inte kan röra sig
/unfreeze (id) för att ta bort så att dom kan röra sig igen
/spec (id) för att specca dom
/revive (id) dom återuppstår igen
/spchatt skriver i trainee
/clearall rensar chatten för spelare
/giveweapon (id) för att ge personen ett vapen
/toggleid man ser allas id
/togglename man ser namn istället för id
/bring (id) personen tpas till dig
/noclip man blir osynlig och kan flyga
/spec man får upp en meny på alla
/setjob (id) man kan ge nån ett jobb
/announce skickar ut ett VIKTIGT meddelande till alla på servern
/sqlsearch (steam namn) tar fram hex-id om jag inte minns fel
/skin (id) ger dom tillgång till en skinmenu
/svchatt skriver i servervakt chatten
Ifall det är flera så skulle jag lära mig dem utan några konstigheter.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Är ganska lätt lärd så skulle kunna lära mig kommandon snabbt. Hoppas att man får va del av staff teamet <3
Vad heter du på discord? Barre#4041
Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 18:00 till 22:00 på vardagar (skoldagar)
10:00-00:00 på helger/lediga dagar
Tiderna kan varieras.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Under timmarna jag är aktiv så brukar det som mest saker hända, t.ex majoriteten av banerna/brytning vid regler brukar oftast hände vid dessa tiderna. Så mitt mål är att underlätta staffs och målet är att bli mod. Vill klättra upp i ligan just nu och vill sköta mig bra och hjälpa servern så mycket som möjligt. Är ganska bra på att snacka så att ta emot personer i support skulle inte vara några svårigheter alls. Vill gärna testa på att bli trainee och se ifall jag gillar det. För man måste spendera mycket tid på att specca men detta skulle inte vara så stort problem för mig.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Skulle nog vilja ta hand om jobben på ett bättre sätt. Är just nu chef över meko och där brukar folk inte ta upp telefonen för att betala t.ex. Detta är lite fail rp och sunt förnuft. Men detta skulle jag jobba på. Men skulle tänka mig va donations ans i framtiden för jag är bra på att snacka med personer etc. Men det kommer ifall jag sköter mig vilket jag kommer. Kmr inte va korrupt det vill säga unbanna vänner etc, detta är helt oacceptabelt och jag vet konsekvenserna. Så jag skulle sköt mig bra, skulle behöva göra det jag behöver.
Skulle även specca folk och olika, skulle försökt göra så att folk har en bättre rp upplevelse. Detta är största målet. Man vill ha folk som sköter sig och man vill att servern ska växa och bli bättre för steg för steg.
Hur länge har du spelat på Unive? Ca 4-5 månader.
Har du några tidigare erfarenheter? Har varit i community server sen tidigare, har bl.a hjälp många med tech support och liknande.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att ge dom en ut sparkning från spel servern
/svban (id) (anledning) banna någon i 60 min
/sqlbanoffline=när du bannar offline.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) du bestämmer tiden personen ska vara bannad
/sqlunban (hex-id) tar bort en bann
/giveitem (id) för att ge nån ett föremål
/givemoney (id) (summa) ger den personen pengar men ska inte användas om man inte fått tillåtelse av högre uppsatt
/dv (radie) tar bort dom bilarna i den radien
/tpm man tpas till sin marker
/goto (id) man tpas dit
/who (id) för att se om personen är medlem. icke medlem eller krim
/freeze (id) man gör så att dom inte kan röra sig
/unfreeze (id) för att ta bort så att dom kan röra sig igen
/spec (id) för att specca dom
/revive (id) dom återuppstår igen
/spchatt skriver i trainee
/clearall rensar chatten för spelare
/giveweapon (id) för att ge personen ett vapen
/toggleid man ser allas id
/togglename man ser namn istället för id
/bring (id) personen tpas till dig
/noclip man blir osynlig och kan flyga
/spec man får upp en meny på alla
/setjob (id) man kan ge nån ett jobb
/announce skickar ut ett VIKTIGT meddelande till alla på servern
/sqlsearch (steam namn) tar fram hex-id om jag inte minns fel
/skin (id) ger dom tillgång till en skinmenu
/svchatt skriver i servervakt chatten
Ifall det är flera så skulle jag lära mig dem utan några konstigheter.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Är ganska lätt lärd så skulle kunna lära mig kommandon snabbt. Hoppas att man får va del av staff teamet <3