Nekad Barre_04 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre_04

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004

Vad heter du på discord? Barre#4041

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar kl 18:00 - 22:00, helger 12 timmar om jag känner för det. Men minst 5 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Juni, ca 2-3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill göra rp världen så grym som möjligt, men det finns ett par scenarier då folk inte vet vad dem gör (FailRp). Genom att samarbeta med alla andra SV och staffs så kan man öka rp nivå genom att både lära folk hur man rpar och kicka/bannad personer som inte kan sköta sitt eller gör ett större fel som t.ex råna vid motorväg (sunt förnuft).
Vad jag skulle göra ifall jag såg personer göra fel genom t.ex ge ut ooc info ig, så skulle jag t.ex kicka dem eftersom dem var medvetna om att man inte får göra sånt pga sunf förnuft. Allt måste dock inte gälla sunf förnuft, utan felaktiga rån (eftersom jag är krim) så kommer jag förmodligen vara i ett par såna där scenarion. Genom att kicka folk så skulle dem fått en förklaring på varför dem blev kickade och lära sig ut av det. Men ifall samma fel upprepas så skulle jag kontakta en Staff (mod, trainee) och ge dem klipp och då kan detta eventuellt leda till en ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Framförallt så vill jag att rp nivån ska öka, för ibland ser man att folk går fram till en och början t.ex skrika ifall man vill köpa deras bil etc. Man vill att dessa folk ska lära sig och att dessa saker är egentligen sunt förnuft för man gör inte sånt irl. Dessutom vill jag underlätta Staffs jobb och ta hand om lite saker självt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att lära ut personer som inte gör rätt, kanske ge dom tips som t.ex att säga till folk att köpa kontrakt för då slipper man fråga om skor strl (id). Detta var en grym ide av Staffs och Philip att skapa, men tyvärr så använder inte så många personer detta. Som sagt vill göra denna servern till bästa stället att rpa på, men tyvärr så kan man inte göra detta enkilt. Men jag kommer försöka till att göra massor av scenarion till bättre och mer realistiska.

Varför ska just du bli servervakt? Som jag skrev på föregående frågor. Jag vill verkligen öka rp nivån på servern. Men detta är enklare än sagt vilket jag vet. Jag blir inte arg pga kritik, ifall jag gör något fel så vill jag ändra på det och göra rätt ifall jag får en chans till (vilket jag fick genom att få tbx krim). Jag är heller inte rädd för att anmäla personer som gör fel. Även om det är någon i staff teamet.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt, jag vill verkligen öka rp nivån. För majoriteten av dem scenarion jag är med i så gör minst 3 personer fel. Jag kommer även göra ett professionellt jobb, jag vill att mitt rykte ska vara bra inom servern.
Jag lär mig även saker snabbt, vilket är en bra sak, för gällande commands så måste jag lära mig ett par stycken. Men detta borde inte ta mycket tid.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /SVban id vrf han blev bannad (tror jag) - /toggle id eller /id - /SVkick id Men måste lära mig dem.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, 4 gånger. I början var jag inte medlem och vart bannad för FearRP, på den tiden var jag ny till servern och hade inte så stor koll på allt. Detta hände 2 gånger. Sedan en gång senare, det var för en snubbe fråga mig om min sko strl, jag svarade genom att ge ut min id (det var de han fråga om) 1 timme ban. Sedan en lite större ban (överdriven ban) Bannad i 10 dagar och indragna roller medlem/krim. Pga Rån vid motorväg - Sunt förnuft.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka