Accepterad Barre_04 | Ansökan till Servervakt [Rsmelle,L1am]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre_04

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz - Barre

Vad heter du på discord? Barre#4041

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 18:00 - 23:00
Helger 17:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Juni - 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 st (vet ej hur man löser en bild men kan skicka i pm vid förfrågan/intervjun)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det står i namnet. Man är en sorts ut av "ordningsvakt". Man ska i grund och botten ge folk en bättre syn ut av rpn. Istället för att kränka dem, smutskasta på dem ska man hjälpa dem och vägleda till hur man gör rätt. I scenarion ska man inte påverka saker mycket, utan jag ser det som att man är närmare staffs och därmed har en enklare kommunikation med dem och kan kalla ditt en ifall ett scenario går åt skogen. Däremot kan man ändra världelösa scenario som t.ex terrodåd. Då är det bara till att banna personen och visa klipp materialet för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Tycker jag är en mogen person som tar ansvar efter sina egna handlingar och även dem i omgivningen. Gillar inte välja en specifik sida utan kollar på flera parter innan man drar en slutsats om saker. Kan bete mig och följa olika regler och rutiner till punkt, däremot så kanske de tar tid att lära sig vissa specifika saker men jag är ganska lättlärd ut av mig. Tar emot kritik för att förbättra mig, onödig info/smutskastning kastar jag åt helvete och blir inte sårad ut av det, med andra ord jag är inte lättkränkt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För ca 7 månaders sedan inträffade detta mig. Var helper och lallade runt med person dödade och revvade. Det resulterade i min blacklist. Så jag har lärt mig sedan dess. Hade även sv efteråt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka