Accepterad Barre_04 | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre_04

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Bartosz (Barre)

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2004

Vad heter du på discord? Barre#4041

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar : 18:00 - 22:00
Tisdagar : 18:00 - 22:00
Onsdagar : 18:00 - 22:00
Torsdagar : 18:00 - 22:00
Fredagar : 16:00 - 00.00
Lördagar 10:00 - 00:00
Söndagar 10:00 - 22:00
Helger osv är det samma tider som lördag.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan juli. Vet inte exakta datumet.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill förbättra rpn här. Tycker folk lallar en del vilket inte är så roligt. Vill gärna kunna ta lite beslut och eventuellt banna lite folk som inte sköter sig. Under min tid på securitas, polis har jag märkt att man verkligen måste jobba med att få folk inte göra några fel. Har hjälpt en del personer med detta menar jag att skriva en report om folk som inte sköter sig. Vissa kan sköta sig men andra behöver uppmärksamhet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Folk lallar för mycket, vill kunna åtgärda detta men har tyvärr inte tid att bli trainee/mod. Såklart skulle inte jag kunna påverka detta jättemycket. Men eftersom jag är ganska aktiv så träffar man på folk som bryter mot några regler såsom sunt förnuft.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt, jag skulle tyvärr inte ha tillräckligt med tid till att bli trainee/mod. Men att bli servervakt har jag inga problem med. Man måste ta hand om scenarion man själv är med i vilket funkar utmärkt för mig.
Jag är ganska aktiv vilket skulle leda till att folk sköter sig på sina sätt. Man kan ju se vilka det är som är servervakter, med detta menar jag att folk skulle bli lite till uppmärksamma om det dem gör. Jag skulle ha sköt mig på ett bra sätt och eventuellt senare bli trainee/mod.

Varför ska just du bli servervakt? Detta skulle hjälp mig en del på är jag chef över mekonomen. Men jag skulle sköt mig riktigt bra då jag är mogen och har en bättre förståelse inom världen. Det vill säga jag har bättre koll på sunt förnuft regeln.
Kommer till att använda min Perms osv på rätt saker. Det vill säga tänkte inte abuse dem genom kanske att kicka en vän för att skämta med honom.

Varför vill du bli servervakt? För att det hade varit roligt att kunna "vakta" servern då jag menar att gå mot folk med åtgärder som bryter mot reglerna. Jag vill hjälpa servern så att det blir en ännu bättre server och att mindre regler bryts. Jag vill kunna hjälpa folk som har lite svårare med Rpande och visa dom hur man ska göra eller lära dom så att det blir högre RP-nivå. Jag vill kunna hjälpa Unive så att denna server blir bättre och RP-nivån höjs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag tycker själv att jag kan några, jag har lärt mig nu vad servervakter kan så här kommer dom : /dv : det gör så att bilar eller fordon despawnar. /svban (id) det gör så att dom bannas i 60 minuter. /sv det är en chatt för bara servervakter. /kick för att kicka dom ifall dom bryter en liten regel så att dom lär sig att inte göra så. /toggle id för att kunna se folks id som är nära. och sen /who för att se vilka roller dom har ex. om dom har något kirminellt på sig så kickar eller svbannar man dom för krim utan krim.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja. 4 gånger. 2 gånger av dessa var fear rp, men då var jag ganska ny till rp världen tror inte ens jag var medlem. Sedan blev jag bannad pga sunt förnuft när jag var krim, rånade en person vid motorvägen. Sedan fjärde gången var jag bannad pga fake polis. Eftersom jag var WL på siljan så vart min medlemskap borta. Men detta fixades på mindre om 20 min.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka