Nekad Barre ' | Medlem ansökning Madsix

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre '

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Barre

Vad är ditt discord namn? Naxy5272

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2007

Berätta om din karaktär. när jag var tre var jag med i en bil olycka med min mamma och pappa dom dog på sjukhuset och jag flyttade till ett barnhem alla var dumma mot mig och jag blev deprimerad och låg och med en kniv i handen och tryckte in den i min handled så att det blödde som tusan i sängen och jag hade en lillebror men han dog senare jag var helt för krossad sen kom jag till ett behandlings hem men allt blev bara värre jag dunkade huvudet mot en vägg det blev bättre sen jag vad med i ett krig jag fick ett skott i bröstet och jag kom hem tänkte jag på att börja om på nytt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har över 1000 timmar på FiveM, flera års erfarenheter av RP. Är inte ute efter att ha sitt största mål att bli kriminell, utan tycker själv FiveM består av 2 sidor typ som ett krig att de bara kriminella mot poliser och det vill jag motverka. Jag är ochså en lojal spelare och göra bra sceniorer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska spela för att du ska finna utan låta dom andra vinna o få en chans

Hur hittade du Unive? En kille på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka