Inaktuell Barre | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver barnell

Vad är ditt discord namn? barre321

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hjörn, andersson 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, bestämmd, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hjörn har levt medelklass hela sitt liv med en pappa som polis och mamma som sjuksköterska. HJörn är en väldigt trevlig och respektful person mot andra. Hjörn har lovat sin pappa att leva upp till hans förhoppningar om att bli polis vilket Hjörn gärna vill bli. Framtidsplanen är alltså att bli polis för att kunna hjälpa andra och göra samhället bättre. Just nu lever Hjörn i en lägenhet och ska ansöka om att bli polis så snart så möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig karaktär, bra scener och en hög RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte alltid vinner alla scenario och att man ibland måste ta en förlust tex. att en person kommer ifrån en polis och att man inte går ut från RP för att vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte på unive men råka VDM på en annan server men fick bara en varning eftersom det inte var meningen att det skulle hända.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait vilket är när man alltid försöker få polisen uppmärsamhet. Och Combat logging vilket är när man tex hållerpå att förlora så loggar man ut för att undvika ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt intreserad av att spela på servern för jag har några kommpisar som spelar vilket jag hade tyckt vara väldigt roligt att kunna göra.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom. Du är vidare genom att ha veriferat dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka