Accepterad barre<3 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199217586773/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Vad är ditt discord namn? barre#4676

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. min karaktäe heter bastian jönsson och kommer från sverige. När adel fyllde 9 så dog hans pappa av cancer, Bastian var helt krossad han kände inte för att gå ut med kompisar på 2 hela år. när bastian sen fyllde 11 och han hade kommit igång med sitt liv igen så kände han att han pallar inte mer han vill ha försvar han gick till ett gäng och han blev spring pojke åt dom direkt bastian va med i detta gäng i ett väldigt långt tag för han visste att ingen ville bråka med han bastian kände sig stor även om han bara fyllt 12 bastian fick en upphjning i gänget såklart så blev han glad men han fick något han aldrig hållt i eller kollat på.... Bastian fick en glock-17 gänget han va med i gav han e jobb och råna en viss person han hette ahmed sahir han hade väldigt mycket pengar så han fick jobbet och rånah han han tog sitt första flyg till unive staden. tog sig fram till huset som ahmed bodde i han tog sin väg in och stal från han som tur så va ingen hemma men senare påvägen ut mötter han på ahmed som då kör i på sin gård med hans cyckel bastians hjärta börjar bulta riktigt hårt han hoppar över sten brottet och springer ahmed får tag i han men huset vart larmat så polisen kommer det går inte bra för nån av dem båda 2 åker in på ungdoms fängelse som 15 år inne på fängelset har dom inget vall mer ön att kunna hålla sams och dom kommer faktiskt i sams rätt bra så dom fortsätter va vännder efter det och han skiter fullständigt i det andra gäng han lever nu liver med ahmed sahir... lite saker jag glömmt och säga i min historia. mamma heter anikka 43 år pappa heter pär och blev bara 45 :(

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag borde bli medlem för att jag kan alla unive regler och jag kan rpa bra samt att jag kan få det roligt för båda parterna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en väldigt bra RP nivå och om jag ser folk som gör regelbrott kan jag faktiskt skriva en rapport för jag känner mig att de dåligt att bryta en regel och då ska man skriva en report för dem ska inte bryta mot en regel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex gör ett butiksrån som kriminell ska man alltid göra det roligt för den andra patern (Poliserna) Och inte bara spela för att vinna scenariot

Hur hittade du Unive? en kompis bjöd in mig till servern på discord :)

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka