Nekad barre<3 | Ban överklagan - William07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217586773/

Ditt Hex-ID: 11000014af13255

Vad är din discord tagg? Barreeee🦍#8040

Vem var det som bannade dig? william07

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1044982766518939648/1045090647234854982/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? anledningeen till att jag fick den bann jag fick va för att jag id peakade för o se ifall en grabb va icke medlem eller medlem, Jag har då fått höra av staffs o sånt att om man pratar en massa kriminellt som då jag och en annan grabb gjorde så staffs har då sagt att jag åker på skiten om jag pratar kriminellt framför en icke kirminell, sen när jag id peakade så såg jag ju att en staff kolal och då e det ju klart att man börjar betee sig visst jag kunde inte betee mig eftersom att denna grabb va då lite rolig och hålla på med, det va en o annan sak at jag id peakade men jag ville ju vara mer än säker för jag vill ju inte åka på skiten men nu gjorde jag det...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände det va att jag skulle försöka få sålt på min bil och då kommer denna icke medlem fram och ville köpa den jag frågade ju hur mycket han kunde buda osånt senare precis när jag slösat ett kontrakt så kräver han en lagning och jag säger nej kan ej tyvvär göra det sen blev han sur och han har ju blivit trustad eller något för han kunde ju slå mig så jag slog tillbaka och det va då staffs såg mig slå på denna grabb, Grabben går senare iväg och kommer tilbaka med en kriminell och grabben som då e medlem och kriminell han vill att vi ska snacka ut det men det ville inte jag så jag gick därifrån dem kallar tillbaka mig inna jnjag hunnit gå en bit jag går tillbaka för o se vad dem vill och nu så va icke medlemmen sur jag slår ett slag på han senare efter det så hände det inte så mycket mer än att jag och den andra kriminella grabben stog o snacka om gäng osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det verkligen inte en felaktig bann det va mitt fel alltihop tycker mer att en 1 dags bann för id peak e lite mycket men vad ska jag göra åt saken. så nej det va absolut inte en felaktig bann.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg någon mer bann alls mer än där jag blev bannad av hammarlof för jag skrev ooc i scenario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunant göra annourlunda i denna situation e ju och inte ha id peakat och inte slått denan grabben som då inte hade gjort ett fel till mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det e klart jag har lärt mig av min bann. Man lär sig av sina problem man gör problem sen gör man oftast inte om dem så e det bara så absolut japp det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jamen det e klart jag vet det

Saken är att ifall nu han inte var kriminell vad hade du gjort då? Ifall du hade gjort något kriminellt med honom hade du inte fått några åtgärder. När du id pekade så höjdes din rp direkt. Det märks att du förändrar din rp ifall någon staff speccar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka