Nekad barre<3 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217586773/

Ditt Hex-ID: 11000014af13255

Vad är din discord tagg? ! 𝘽𝙖𝙧𝙧𝙚𝙚#0001

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? you are permanently banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet mycket väll att det va en icke felaktig bann det va då för att jag skrev i en -rep på han och skrev att han va korrupt visst jag isste inte att man ej fick säga korrupt då jag nästan precis kommit med dcn och fiveM servern visst det va jätte fel av mig och skriva saker i hans pm men det va intw alls meningen hade precis spenderat 250´kr och det va allt jag hade jag blev då sur och sa att han va dum i huvudet i pm och förlåt san snälla snälla snälla ge mig en adnra chans jag vet att det va jätte fel av mig men jag kan göra bättre av mg och jag e bättre på allt snälla låt mig visa att jag e bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände va att min vän dmx skulle hoppas support han hade lagt ner mer än 1000kr på unive och så får han indragen allt tyckte jätte synd om han ville bara se till och hjälpa men det kunde jag inte jag tyckte synd och tog mitt beslut och -repa san han hade ingentligen inte gjort mig något alls jag ville bara att han skulle förstå att han inte förjännade sina indragna roller jag skrev då -rep san gör inte sitt staff arbete på rätt sätt och korrupt så in i helvete han hadfei nte gjort mig något alls och han e inte korrupt han e ingen Bra Staff jag vet inte riktigt varför jag skrev så väldigt dumt av mig. hade läst regler och allt och där står inget om at man blir bannad om man skriver att den staff e korrupt. (san allt jag ber om är en andra chans snälal låt mig visa att jag kan göra bättre) jag ber så hemskt hemst mycket om ursäkt snälla san jag e bättre än vad du tror jag vet att du kanske inte ivll ham ig på unive men snälla san ge mig bara 1 chans till unive är den bästa rp servern som finns det går ju inte och rpa på någon annan när man e vann vid seriös rp snälla!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va absoulut inte en felaktig bann det va fel av mig och skriva att han va korrupt men det va absoulut sjukt dåligt av mig och skriva att han va dum i huvudet i pm förlåt san snälla låt mig visa att hjag e bättre... :(

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg någon bann från tidigare då jag varit bannad i nån vecka nu :( förlåt alla på staff teamet och speciellt förlåt till dig san snälla låt mig visa att jag e bättre snälla tro på mig san snälla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra så att inte skriva en -rep på han han had absoulut inte gjort mig någonting alls det va jag som tyckte synd om min vän dmx. jag hade kunnat göra så och inte skicka dåliga saker i hans pm förlåt allihopa :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? det e klatyt jag har lärt mig av min bann det va jätte dåligt det jag gjorde och jag kan lova er på allt jag har aatt det aldrig kommer och hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

förlåt så emskt mycket san jag evt att dte va dumt av mig men jag e bättre och jag kan göra bättre v mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka