Nekad barre<3 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217586773/

Ditt Hex-ID: 11000014af13255

Vad är din discord tagg? Barreeee🦍#8040

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? you are permanently banned from this server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet mycket väll att det va en icke felaktig bann det va då för att jag skrev i en -rep på han och skrev att han va korrupt det va väldigt väldigt fel av mig och skriva att han va korrupt sen visste jag inte om att man inte fick säga korrupt för det räknades som staff diss san jag ber så jättem ycket om ursäkt jag förstår att du inte vill ha mig på servern både för jag -repa dig och för att jag skrev väldigt dåliga ord i pm. jag skrev då väldigt dåliga ord i pm till han för att jag blev då jätte jätte arg eftersom att jag nästan precis köpt min krim roll tänkte mer att jag slösa min månadslön på en krim roll som jag hade i 2 dagar. det va super fel av mig och skriva dåliga saker allt jag ber om är en andra chans jag vill inte ha något mer ....

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände va att min vän dmx skulle hoppas support han hade lagt ner mer än 1000kr på unive och så får han indragen allt tyckte jätte synd om han ville bara se till och hjälpa men det kunde jag inte jag tyckte synd och tog mitt beslut och -repa san han hade ingentligen inte gjort mig något alls jag ville bara att han skulle förstå att han inte förjännade sina indragna roller jag skrev då -rep san gör inte sitt staff arbete på rätt sätt och korrupt så in i helvete han hadfei nte gjort mig något alls och han e inte korrupt han e ingen Bra Staff jag vet inte riktigt varför jag skrev så väldigt dumt av mig. hade läst regler och allt och där står inget om at man blir bannad om man skriver att den staff e korrupt. (san allt jag ber om är en andra chans snälal låt mig visa att jag kan göra bättre)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va absolut inte en falaktig bann det va jag som gjorde dåliga beslut jag kunde inte hjälpa att jag inte visste att man blev banand om man skrev att en staff e korrupt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldirg blivit bannad från servern innan det e bara nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunan göra så att jag inte skickat dem dåliga sakerna i hans pm och inte skrivit i hans pm att han va dum och lite mer. jag vill bara ha en andra chans för att visa att jga kan göra bättre av mig jag vet mycket välll att jag gjorde frel och jag ber så hemskt mycket om ursäkt det va mitt fel alltihop jag blev bara väldigt arg....

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det e klart jag och jag komemr aldrig i hela mitt liv staff dissa en staff eller nått igen aldrig att det kommer kan lova på allt jag har

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag om

jag vill bara ha en chans till san det e allt jag ber om jag gjkorde fel och det komemr aldrig hända igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka