Accepterad barre<3 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217586773/

Ditt Hex-ID: 11000014af13255

Vad är din discord tagg? barre#8040

Vem var det som bannade dig? hammarlof

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ssdhmq Anledning: skriver OOC under senario flertal gånger samt när han dött Går ut om: 2 dagar 23 timmar 34 minuter Placerad av: ᆯ Hammarl0f ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det som hände va att jag körde in till piren sen råkade jag tydligen köra in i någons bil jag vet inte om det stämmer eller inte för jag såg inte hans bil.. senare efter det så slog han ihjäl mig med en golf klubb på piren några minuter efter det så dumpade dem mig och sen fick jag en bann på 3 dagar. jag förstår verkligen att jag gjorde ett stort fel att skriva mycket i ooc jag blev bara sur då jag har haft ett par riktigt dåliga dagar och jag hoppas verkligen att du ger mig en till chans hammarlof

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle bara köra in till piren men jag fick texture loss så jag såg absolut ingenting senare när jg kört in och parkerat helt vanligt så kommer hammarlof och säger tat jag har kört in i hans il jag vet inte direkt om det stämmer eller inte eftersom att jag såg typ ingenting senare etfer det så begär han pengar och jag säger nej han blir då sur ingame och slår ihjäl mig men en golfklubba och kör upp till bergen och dumpar mig...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va inte en felaktig bann eftersom att dte va jag som höll på och spamma i ooc och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det meningen va inte o bli bannad på lovet. det va riktigt bra rp av deras sida men inte av mig därför tycker jag inte att det är en felaktig ban i mitt försvar

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. odu jag kommer inte ihåg en enda bann då jag tog en paus från fiveM unive i typ 5 månader så min rp är inte på topp direkt men jag ska förbättra mig men min rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat och inte spamma ooc hela tiden visst jag blev sur av min sida och började skriva i ooc så det jag hade kunant göra annourlunda e ju och inte spamma ooc i scenarion så jag ber så hemskt mycket om ursäkt..

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det e klart jag har det an lär sig av sina banns man får dom ju av en andledning, för att man ska lära sig. så ja jag har lärt mig och inte spamma ooc nå mer eftersom att jag får mina konsekvenser och det va mitt fel hag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka