Accepterad barre<3 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217586773/

Ditt Hex-ID: 11000014af13255

Vad är din discord tagg? ! 𝘽𝙖𝙧𝙧𝙚𝙚𝙚🦍#0001

Vem var det som bannade dig? san

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FiveM ligger nere kan ej ta en bild... Jag blev då bannad eftersom att jag staff dissade San jag visste inte någonstans att man ej fick kalla någon korrupt och jag ber om ursäkt för det jag hade ingen bra anledning till att göra det det bara hände så saken är den att han bannade min kompis som nyss köpt krim ped osv och jag blev bara så jävla sur att han spenderat närmaste 1200kr på ett spel visst han va glad o så men ni skulle sett hur ledsen han blev när han blev bannad, Jag skrev då en -rep på san där jag sa att han va korrupt och att han va dum på allvar visst det va jätte fel utav mig men jag ville bara göra det bästa för min kompis snälla alla på unive allt jag vill är att komma tillbaka snälla :( .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad va att jag skulle köpa ped precis efter jag hade skrivit den -repen så hoppade jag donation skulle betala för peden sen boff så blev jag bannad Jag blev då ännu mer sur för att min kompis fick tillbaka sina roller så jag kände mig som en idiot väntrum då jag skulle köpa ped, visst sur blev jag också men men vad finns där och göra nu, Allt jag någonsin kan be er om är en andra chans flr att låta mig komma tillbaka, Jag har ändrat mig på alla sätt och viss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va inte en flaktig ban det va jag som gjorde fel och det ber jag om ursäkt om det va jag som skrev -repen och det va jag som blev bannad jag ska ha åtgärder, Jag har nu varit bannad 2-3 månader och jag vill så jätte gärna komma tillbaka

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming,RDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra så att jag inte lägger mig i och skiter i för fan vad jag kände mig dum asså unive har alltid varit min #1 Server jag har alltid rpat på unive ingen annan server alls, Med det menar jag att jag har bara kört på ny upstartade servrar med dålig rp osv. SNälla san och hela unive låt mig komma tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag nu kommer vidare så kommer ju detta aldrig hända igen allt jag vil ldet är och rpa med mina vänner :(

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka