Accepterad barre<3 | Ban Överklagan [Oogway]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217586773/

Ditt Hex-ID: 11000014af13255

Vad är din discord tagg? ! 𝘽𝙖𝙧𝙧𝙚𝙚#1111

Vem var det som bannade dig? oogway /leon00

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? själv vet jag inte varför Staff valde att banna mig men anledningen va ju at min kompis hade slått 1 grabb eftersom att killen som han hade dödat va verkligen inte meningen att döda han då han gjorde fel och började slå han på piren, Jag vet mcyket väll att vi alla 3 gjorde fel och jag vill visa er att jag kan göra bättre utav mig, Jag e bättre än såhär tro mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände det va då att vu frågade en kille ifall han behövde skjuts då han sprang ifrån piren utan il han sparkar då på våran bil och jag hoppar ut och frågar vad han gör han säger hållkäften och då slår jag han en gång för att visa att han inte skulle göra det, efter det börjar han mata slag på mig även när jag ligger ner så min kompis hoppar ut och gör desamma, efter det början han springa och vi springer efter för att fråga vad det va han håller på med han säger då, "vad tror du din busunge" Där slog min kompis han och det vi inte visste va att han skulle dö vi det tillfället vi hinne knappast köra han till sjukhuset innan vi blev bannade, Jag vill bara visa er på unive att jag kan göra bätte utav mig och vil visa er att jag äre bättre än såhär, förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va absolut inte en felaktig bann då vi alla gjorde fel och jag tycker att ni borde ge mig och mian kompisar en andra chans

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång innan då det av utav en sv då jag råkade ta upp min pistol på torget då det va en missclick

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annoruludna det va at bara sturnta i han och köra därifgrån då det verkades osm att han inte ivlle ha med oss och göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en hel del utav min ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka