Nekad barre<3 | Ban Överklagan [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barre<3

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217586773/

Ditt Hex-ID: 11000014af13255

Vad är din discord tagg? 𝓑𝓪𝓻𝓻𝓮#1111

Vem var det som bannade dig?
Flow

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230205_200256.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de va då de som hände va att jag och min vän hade blivit kidnappade och dem skjuter min vän för ingen anledning dem tar mig till ett ställe som ingen vet vart de är och så ska dem loota mig för att då ta mina saker de dom inte vet är att jag har en Glock på mig medans en av dem kollar bort så tar jag kanske och tar fram Glocken och trycker r för att han då ska bli knockad efter det så vaknar andra killen till och vi börjar skjuta mott varandra efter det så tar jag mig iväg en liten bit och lindrar om mig själv med bandage som jag hade för att jag då hade blivit skjuten några gången jag förstår att det va FEAR rp utav mig där och jag ber om ursäkt för det jag har lärt mig utav min bann och det kommer inte ske, Ni kanske undrar varför gjorde du det de va då för att jag hade ett bra läge att kunna ta mig ur detta ifall han ska söka igenom mig, så jag tog chansen och jag kommer inte göra det igen kan jag lova.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va då de som hände va att jag och min vän hade blivit kidnappade och dem skjuter min vän för ingen anledning dem tar mig till ett ställe som ingen vet vart de är och så ska dem loota mig för att då ta mina saker de dom inte vet är att jag har en Glock på mig medans en av dem kollar bort så tar jag kanske och tar fram Glocken och trycker r för att han då ska bli knockad efter det så vaknar andra killen till och vi börjar skjuta mott varandra efter det så tar jag mig iväg en liten bit och lindrar om mig själv med bandage som jag hade för att jag då hade blivit skjuten några gången jag förstår att det va FEAR rp utav mig där och jag ber om ursäkt för det jag har lärt mig utav min bann och det kommer inte ske, Ni kanske undrar varför gjorde du det de va då för att jag hade ett bra läge att kunna ta mig ur detta ifall han ska söka igenom mig, så jag tog chansen och jag kommer inte göra det igen kan jag lova. efter det så tar jag mig till en motorväg och hitta någon som står stilla med sin bil jag hoppar in i bilen och jag hinner ta mig till torget och sen så ska jag hoppa support jag hoppar ditt och själv kändes det som att flow va en bra vän till dem som hoppade support själv va en av grabbarna helper.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va inte en faltkig bann det va jag som gjorde fel och det kommer inte hända igen jag har lärt mig utav min ban och det kommer inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång innan som jag kommer ihåg de va att jag slog ihjäl grabbar på piren då jag blev 90 dagars bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att bara låta dem göra det dom skulle göra och det fanns absolut ingen anledning att kidnappa mig men men det finns tyvärr inte så mycket jag kan göra åt saken mer än att försöka överklaga bvannen som är satt på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärtt mig att inte ta några fler chanser som denna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag om

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka