Nekad Barracarra | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barracarra

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Lilleman12/ Barracarra

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag heter Stefan Jansson, mitt drömjobb är att bli polis då jag vill förbättra rpn för Unive samt träffa mycket vänner ingame. Jag är 24 år gammal. Min bakgrund har varit ganska tuff då jag vart utskickad från min familj vid 15 års ålder. Under tiden jag var hemlös såg jag många unga krimella. Just därför är mitt drömjobb polis för att kunna hjälpa så många som möjligt. Jag är en väldigt Social person, inte rädd för att träffa nya kompisar. Jag känner även många inne på servern. Mina största intressen är fotboll, festa samt lalla runt med vänner och blasta musik i en bil. Har ett stort bil intresse min dröm bil är en unik r6a som är mattsvart tonade rutor samt mycket mer feta grejer. Jag har även en väldigt unik klädstil då jag vart hemlös. Jag klär mig på ett fint sätt om man gemför med andra hemlösa. Jag klär mig för det mesta med märkes kläder som är fake då jag haft tuff bakgrund och knappast pengar. Jag har en unik vän som heter Isak karlsson vi har bott med varandra i andra servrar/ städer och vår dröm är att bli poliser tillsammans i en större server/ Stad. Vi har även en till unik kompis som kollas för peddo affe. Han är dock inte så mycket för poliser utan mer sjukvården, varför han kallas för peddo affe vet vi inte. Han har bara varit allmänt skum sen vi var små. Jag tror vi kallar han för peddo affe då han pillade på sin lilla syter på mekonomen. Jag skulle vela vara polis för att stoppa massa kriminella. Som sagt är jag social och aktiv spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rpa på den högsta nivån jag kan. Jag har lite erfarenhet då jag spelat på andra serverar. Jag kommer vara social och träffa massa vänner. Jag kommer hjälpa alla kollegor och spelare jag kan då det blir mycket roligare rp. Jag kommer ta scenarion seriöst och förhandla på bästa sätt så det blir lika roligt för bägge parter. Vilket poliser inte kunnat gjort på tidigare serverar så det bara blivit tråkigt. Då vill jag alltså rpa som polis för att göra det roligare för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda parter ska kunna vinna i scenariot. De kriminella ska kunna vinna men även polisen. Det ska vara lika roligt för alla som är med i scenariot. Jag kommer även förska dra ut scenarion så det blir ännu roligare än att springa och tazera folk och sedan sätta på handbojor. Jag kommer förhandla på bästa möjliga sätt. Jag kommer följa dem jag förhandlar med krav. Och inte bara göra som jag vill. Jag vill alltså att det ska bli lika roligt för alla parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst på serverns regler och förstår de. Några exempel är vdm som är vechile deathmatch vilket är att man använder sitt fordon som vapen i ett scenario till exmpel. Man kör över motståndaren eller kör in i deras bilar så de går sönder sedan skjuter ner dem. Rdm är att man dödar helt utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har erfarenhet då jag spelat på flera servrar jag kollar även mycket rollspel på youtube för att lära mig, framförallt att göra scenarion roligare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte så mycket mer och säga hoppas på att detta går bra bara.

Kan du tagga mig i Unive Discorden?
Finner ej din discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka