Accepterad Barney | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Barney

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ben

Vad är ditt discord namn? barney5m eller dsada_94561 båda funkar :)

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Berg. 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, intensiv, korrekt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att rpa kriminellt eller som polis. Jag har gjort båda tidigare och är skit bra på saken. Jag gillar att rollspela socialt som kriminell och möta nya människor och spelare. Jag gillar också att vara assistent inom polisen! Det är sjukt kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en social kriminell rp med massa skoj! Annars så bidrar jag till laglig social rp då jag ska göra roliga scenarion för båda parterna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna i scenariot och att man inte bara spelar för att vinna så de blir minst lika kul för alla. De gör att scenarion bler mera utdragna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Alltså ja det har jag men kommer bara ihåg en gång och det var nog fail rp. Jag hoppade på en cykel för att åka snabbare. Kommer inte ihåg mer sorry.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Självklart! Några exempel på regler är dessa följande, RDM (random deathmatch), att man dödar någon utan en anledning eller grundläggande scenario bakom det. VDM (vehicle Deathmatch), när man använder sig av ett fordon som vapen. NLR (New Life Rule), om man dör i ett scenario och när man lever igen så måste man rpa som att man inte minns vad som hände när man dog. Metagaming, när man tar information OOC (out of character) och använder det IG (In game). Det skapar ingen realism i RPN alls!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja alltså nej jag känner mig nöjd! Tack för ni läsde!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka