Accepterad Barney | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barney

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012969414/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lodin Ahlvarsson

Vad är ditt discord namn? Barney#6534

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2009

Berätta om din karaktär. Det här är Ali Berg. Ali är 20 år gammal och har en brorsa som heter Alex, Ali och Alex hade en tuff barndom. Du ser, Ali och Alexs pappa var väldigt aggressiv och när han spårade ur så brukade han slå till mamma. Ali och Alex hängde också med sina vänner ofta. Doms vänner höll på med mer kriminella saker som att sälja narkotika och därför ville Ali och Alex också ta sig in i det kriminella livet. Därför började strax därefter Ali och Alex sälja narkotika, men en kväll så gick det lite snett. En kall kväll så var Ali ute helt själv utan Alex och sålde lite narkotika, då så träffade Ali på en grabb som ville offra mindre för narkotikan än var Ali ville ta emot, Ali sa självklart att han inte skulle sälja det för mindre pris och det fick kunden att bli frustrerad. En timme senare blir Ali skjuten i benet av kunden från ingenstans och det fick Alex att bli rasande. Alex ville då ha hämnd men Ali och Alex hade inga vapen, så en dag när Alex var ute och sålde så träffade han på en gäng medlem i Shottaz som heter Mohamed. Alex och Mohamed lärde sig snabbt känna varandra, så en dag när Alex och Mohamed var ute så frågade Alex om Mohamed kunde hjälpa Alex att få hämnd på kunden i mot narkotika. Mohamed tog offret och två dagar senare blev kunden skjuten till döds i Rinkeby.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill spela som Ali berg och rp:a så bra som möjligt. Jag också blivit väldigt inspirerad av andra som spelar på just Unive för att jag har märkt att det är en väldigt seriös rp med många intressanta jobb och saker att upptäcka. T.ex. som poliserna, krim, gäng och massa annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp innan och jag kan bidra i ett bättre rp. Sen om jag börjar spela mer på servern kanske jag donerar lite pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör att ett scenario blir roligare för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom streamers och sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka