Nekad Barney | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barney

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012969414/

Ditt Hex-ID: 11000013ebefbc6

Vad är din discord tagg? barney5m

Vem var det som bannade dig? Det var B1ush som bannde mig. Jag är bannad från discord och fivem servern :(

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-17 174441.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett misstag. Jag metagamade och det var inte rätt av mig. jag vill börja med att förklara vad metagaming innebär och varför det ses som ett regelbrott på unive. Metagaming innebär att använda information som jag i OOC har, men som karaktären inte skulle veta in game. Alltså att ta information från t.ex dina vänner i discord och lägga det ingame. Detta bryter för mig och alla andra spelarnas försök på realistisk rp. Jag inser att det jag gjorde var fel av mig och det ska inte hända igen. Jag förstår verkligen varför ni valde att bannlysa mig från unive och jag hoppas att jag ska få en till chans. Och jag LOVAR att ta till mig av detta och följa reglerna ifall jag blir unbannade. Jag skulle också vilja nämna att jag har spelat väldigt länge på denna server och om ni kikar på min forums sida så skulle jag säga att jag är rätt så bra rpare :). Jag gjorde ett misstag som förekommer bland många spelare och det är bra att ni bannade mig så jag fick lära mig av mitt misstag. Jag har även läst reglerna en extra gång för att hänga med så mycket jag kan. Tack för ni tog er tid att läsa min banöverklagan. Förlåt till alla som la ner sin tid på mig i support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rånade vi black market med social rp och så kom det några grabbar. Jag satt med min kompis på discord som var bannad från unive och delade min skärm. Jag pratade med min kompis på discord och tanke på så litet black market är på unive så hade vi bara kunnat prata ingame istället. Jag och min vän sa typ "Nu kommer det en" och så. Jag och min kompis hamlade i en skottlossning i black market, jag och min väntade tills folk kom in och tog sedan dom i gisslan. För att förhandla oss ut ur scenariot. Men det var inte så enkelt att förhandla så vi släppte dom och sedan kom det bara in flera och flera och sköt mot oss. Jag och min vän klarade scenariot och drog sedan där ifrån men då så joinade en annan grabb i callet då vi ringde i grupp efter. Han sa att vi metagamade och då så hoppade han support. Det gick kanske en timme nåt sånt sen blev vi tillkallade till support. Jag erkände i support och nekade inte. Jag lyssnade på vad staffsen hade och säga och jag inser att jag gjorde fel. Jag vill komma fram till att jag ska egentligen inte vara bannad från själva discorden. Han i support sa att ifall jag hade eventuella fråger så kommer inte jag vara bannad från discorden så jag kan hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Staffsen gjorde rätt och jag inser mitt fel. Förlåt mig. Jag hoppas att ni kan ge mig en extra chans att rollspela på unive och jag önskar att ni förstår mig. Jag inser allt fel jag har gjort till 110% och jag hoppas ni tror mig och litar på att jag kommer kunna komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer faktiskt inte så mycket ihåg. Mest sv bans när jag var ny på unive. Om jag minns rätt så tror jag att jag blev bannad för copbait en gång men jag läre mig av det och sedan var det nog mask på piren innan men kommer inte ihåg så mycket mer än så. Jag är en stabil rollspelare nu efter min ban och ni kommer märka det ifall jag bli unbannad!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Jag hade kunnat inte metagama vilket är ett grovt regelbrott på denna server. Jag vill bara att ni ska ge mig en till chans! Jag skulle gärna vilja att en annan staff än LUDDE tar beslutet då jag vill att andra staffs ska kunna se denna överklagan och förhoppnings vis tycka annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att inte metagamat och följt reglerna. Reglerna finns ju där för en anledning. Jag skulle gärna vilja komma tillbaka och ta rpn på en ny nivå med en ny chans då jag gillar denna servern allra mest av alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja för jag vill inte lägga stress på er i staff teamet. Ni har redan mycket ansvar på er och mycket jobb att göra. Tack för ni har läst min överklagan, ha en bra fortsättande dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka