Accepterad Barney | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barney

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012969414/

Ditt Hex-ID: 11000010053c512

Vad är din discord tagg? Barney#0009

Vem var det som bannade dig? J4na

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-12 205831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår denna bannen bra. Jag förstår varför ni valde att banna mig och det var dumt av mig. Jag är en spelare som strävar efter högre rp nivå och försöker stötta så bra jag kan men den här gången gjorde jag fel och alla gör misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde lite cross och då så blev ja stannad av polisen. Jag stannade min hoj och ställde mig vid vägkanten. Polisen hoppar ur bilen och pratar med mig. Jag väljer att åka därifrån och vinner sedan snutjaget. Efter jaget åker jag tillbaka till polisen för att prata, men då sa jag istället "ger ni upp?" vilket var extremt dumt av mig. Min karaktär RP:ar på yngre och är en del av kriminaliteten. Min karaktär har ju då inte så moget tänkande ibland då. Meningen var inte att copbaita utan ville bara prata med polisen. Och jag håller med om att jag hade kunnat ta det på ett annat sätt med polisen utan att provesera. Men som sagt min karaktär rpar yngre, och yngre personer har ju då inte så moget tänkande. Det är min del och jag respekterar om min ban inte blir överklagad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan tycka på sätt och vis att det inte var en felaktigt ban men tanke på att jag RPar yngre så tycker jag att detta var en liten del av min karaktär. Och jag fattar att jag inte kan skylla allt på min karaktär men det är min del av det. Det är så jag uppfattar det och tycker det blir en bättre RP ifall jag inte har lika moget tänkande hela tiden som full vuxna människor i Unive. Det är anledningen till varför jag tycker det var en del av min karaktär. Och jag erkänner att detta var provocerande att säga till polisen. Jag hade kunnat tänka till innan ja sa det där men det bara flög ut ur mig. Jag förstår ifall ni nekar mig och inser att detta var en del provocerande. Jag tycker från mitt perspektiv också att detta är en del av min karaktär, att inte ha lika moget tänkande hela tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft två tidigare bans på Unive. Och jag har absolut lärt mig ifrån dem bannsen och är därför nästan glad över att ni bannade mig. Detta har hjälp mig att utveckla min RP nivå så sjukt mycket. Jag tror ingen riktigt tycker om bans men ibland behövs det göras. T.ex. som de här tillfällerna, jag har lärt mig att utveckla RP nivån inom Unive och inte bara för mig utan för vissa kompisar också. Jag har en del av mina kompisar vad som är okej och inte på Unive och varför de ska följas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka till innan jag sa det här till polisen. Därför inser jag att detta var till viss del provocerande och rätt så onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka på vad jag säger på Unive och detta kommer jag ta stor nytta av detta, det kan jag nästan lova. Och jag kommer att försöka att aldrig göra samma misstag igen. Jag förstår starkt varför ni bannade mig och kommer som sagt ta nytta av min lärdom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag absolut och vill därför inte lägga någon stress på er i staff teamet och hade själv inte velat bli stressad på mitt arbete. Det är som att säga till en målare att skynda sig när det är ett svårt jobb med mycket ansvar. Därför förstår jag det starkt att man aldrig ska lägga stress på folks arbeten för jag själv hade aldrig velat bli stressad under mitt arbete.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka