Nekad Barney | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barney

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012969414/

Ditt Hex-ID: 11000013ebefbc6

Vad är din discord tagg? barney5m, Barney#0009. Går också

Vem var det som bannade dig? B1ush

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-17 174441.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett misstag och det var fel av mig. Jag metagamade och det var inte rätt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rånade vi black market med social rp och så kom det några grabbar. Jag satt med min kompis på discord som var bannad från unive och delade min skärm. Jag pratade med min kompis på discord och tanke på så litet black market är på unive så hade vi bara kunnat prata ingame istället. Jag och min vän sa typ "Nu kommer det en" och så. Jag och min kompis hamlade i en skottlossning i black market, jag och min väntade tills folk kom in och tog sedan dom i gisslan. För att förhandla oss ut ur scenariot. Men det var inte så enkelt att förhandla så vi släppte dom och sedan kom det bara in flera och flera och sköt mot oss. Jag och min vän klarade scenariot och drog sedan där ifrån men då så joinade en annan grabb i callet då vi ringde i grupp efter. Han sa att vi metagamade och då så hoppade han support. Det gick kanske en timme nåt sånt sen blev vi tillkallade till support. Jag erkände i support och nekade inte. Jag lyssnade på vad staffsen hade och säga och jag inser att jag gjorde fel. Jag vill komma fram till att alla gör fel och att jag gjorde fel denna gång. Jag tycker ni borde låta tillbaka mig till servern då jag gör rpn bra för andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Staffsen gjorde rätt och jag inser mitt fel. Förlåt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer faktiskt inte ihåg. Mest sv bans när jag var ny på unive. Jag tror jag blev bannad för mask på piren innan men kommer inte ihåg så mycket mer än så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte metagamat och följt reglerna. Reglerna finns ju där för en anledning. Jag skulle gärna vilja komma tillbaka och ta rpn på en ny nivå med en ny chans då jag gillar denna servern allra mest av alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart. Jag har lärt mig att inte ta information från ooc till ig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100 %

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka