Inaktuell Barney | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barney

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012969414/

Ditt Hex-ID: 11000013ebefbc6

Vad är din discord tagg? Barney#0503

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det jag gjorde var grovt sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på rättegång och gick in. Då såg jag att många hade mask så jag skulle ta av den. När jag skulle ta av den så behövde jag göra /pedmeny för på peds ibland funkar inte mask/hat och annat. Då blev jag bannad för jag hade inte den tiden jag behövde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för det var jag som inte tog av mig masken innan jag gick in.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång innan och det var för att jag väntade på ett gäng för vi hängde och då så gick vi in i deras hus och kollade och det är grovt sunt förnuft. Jag tycker det är en liknande ban bara att denna gång skulle jag kunnat ta av mig masken. Och jag har lärt mig av min tidigare ban. Och ja vet vad sunt förnuft innebär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, ja hade kunnat ta av mig masken innan jag gick in i rättegångs salen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska vara mera vaksam av mina handlingar på Unive och ta av mask innan jag går in på allmänna platser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det. För att jag fattar att ni i staff teamet inte vill bli hetsade för ni har annat arbete att utföra och jag själv hade inte velat bli stressad

Inaktuell då bannen har utgått, då din avstängning placerades för mer än en dag sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka