Accepterad Barney | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barney

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lodin

Vad heter du på discord? Barney#0009

Ange ditt födelsedatum 11 December 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på datorn nästan varenda dag, jag är på datorn tills ca klockan 22:00 på vardagar, men på helger är jag aktiv tills ca klockan 00:00 om inte mer. Även på lov så kommer jag försöka vara aktiv och hjälpa servern men ibland är jag då bortrest, jag kommer se till att skriva i inaktivitet när jag är det.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 24 september 2022 på Unive. Jag ville bli medlem på just Unive för jag har sett streamers spela på denna server och jag tyckte den såg bra ut. Jag är en spelare som strävar efter en högre RP nivå och vill hjälpa andra att nå den nivån, det är bland annat därför jag vill bli Servervakt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan ej bifoga bilden men om jag blir vidare till muntlig så kan jag visa bilden därifrån. Jag har blivit bannad två gånger på Unive. (kan visa mera i detalj om jag blir vidare)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har till uppgift att hålla koll på spelarna och se till att dem följer reglerna och rpar på godtagbar nivå och även ser till att inget lall sker. En servervakt är som en vanlig spelare på Unive fast har ett ansvar över sig. Ifall jag ser att en spelare gör regelbrott t.ex. som RDM eller Powergaming så kommer jag direkt införa åtgärder på detta. Jag har upplevt många scenarion på Unive och har lärt mig hur saker ska se ut jag ska försöka att göra min del på det bästa sättet om jag blir godkänd!

Varför vill du bli servervakt på servern? Nu när jag har spelat på Unive i ett tag så känner jag att jag vill vara med och stötta denna server extra mycket, jag känner att jag vill bli en part av staff teamet och hjälpa så mycket som det går. Jag vill ta min upplevelse till nästa nivå på Unive och vill därför hjälpa andra och göra lättnad på servern. Jag vill inte t.ex. att en problemspelare ska komma och förstöra ett roligt scenario för mig och andra bara för att han inte har något bättre för sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption

Vi kan börja med korruption. Ett exempel på korruption genom SV är att reviva sin kompis i skottscenario så att han kan springa därifrån eller skjuta igen och vinna scenariot. Detta jag är oacceptabelt och ska inte ske.

Abuse

Vi kan ta emote abuse som exempel. Vissa spelare på servern bindar en emote. De använder sedan emoten för att inte bli slagen eller skjuten. Ett exempel på en sådan emote är /e prone, /e cop eller U abuse osv.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka