Nekad Barkman | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barkman

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? barkman

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Svensson o är 23 år gammal o när han var 3 år så flyttade han till Suadiarabien för att hans föräldrar var efterlysta här så de var tvungna att flytta. Där träffade han en som hette Glowi som var riktigt snäll o tog han om honom. Sedan när han blev större så fick han veta varför de var tvungna att flytta för han var för liten för att höra det förut. När han började högstadiet så introducerades han till cigaretter, alkohol och det blev senare till droger och vapen. En dag så åkte han på sin motorcykel i Suadiarabien och såg sin största opp. Peter avrättade honom och bestämnde sig för att fly landet, han var klar med sitt uppdrag o ville starta om livet på nytt. Senare så flyttade han till unive och började jobba på Trygg Hansa. Fick också många vänner o gillar fortfarande motorcyklar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Riktigt bra långdragna scenarion. Rpa bra och utvecklat med /me /sme.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så alla ska ha de kul o inte bara än själv. Med det menar jag att man inte bara ska vinna själv hela tiden för i längden så blir det kul för båda.

Hur hittade du Unive? Min polare tipsade mig en vacker kväll den 2022-02-14

Nekad, en ansökan per 12 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka