Nekad Barkman | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barkman

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133147623/

Ditt Hex-ID: 110000145e8c1e7

Vad är din discord tagg? barkman

Vem var det som bannade dig? kabbe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univeperm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett riktigt stort misstag att VDM folk då de blir riktigt dåligt o tråkigt o jag vill betona att jag har insett mitt misstag o jag har suttit o tänkt lite över mina handlingar under gårdagen o har insett att jag har gjort dåligt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute o körde en bil och sedan så kom jag till en bro o där så såg jag 2 truckar som mina kompisar var ovänner med så jag skulle o åka förbi o kolla o då laggade de till så jag körde in i de 2 truckarna sen så skulle jag kolla igen o då råkade jag köra in i polisen för att jag körde jävligt fort o var inte beredd att den skulle gå så snabbt o de var jävligt fel av mig o de står jag för å så jag permanent bannad på UNIVE ROLEPLAY.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel o bröt mot reglerna o körde in i de så de flög upp i luften men tycker själv dock att straffet jag fått hade kunnat vara kortare inte permanent men man har sina egna åsikter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var kriminell så hamnade mitt gäng i en stor skottlossning och den var riktigt stor o många regelbrott skedde så jag fick indragen krim o ban för dålig rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åka där ifrån skottlossningen men det var väldigt mycket grupp tryck från de i gänget o jag har svårt för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ta det riktigt lugnt med gäng bilar då de är riktigt bra jag är mest van med saabar o toyotor som inte svänger så bra o då laggar det mindre för det går långsammare. Jag står också för det jag gjorde o kommer inte göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka