Accepterad Barkman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barkman

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133147623/

Ditt Hex-ID: 110000145e8c1e7

Vad är din discord tagg? barkman

Vem var det som bannade dig? kabbe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univeperm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett riktigt stort misstag att köra på folk då jag var uppe i sandy o körde under 2 truckar så de flög upp i luften sedan så landade de upp å ner och de blir riktigt tråkigt att just de skedde på grund av att jag hade riktigt dålig o tråkig rp o jag vill betona att jag har insett mitt misstag o jag har suttit o tänkt lite över mina handlingar under gårdagen o har insett att jag har gjort dåligt av mig. Mina handlingar som jag utförde den dagen är ej acceptabla eller välkomna på unive o de vet jag till 100 procent o jag vet att jag har gjort fel men gjort är gjort så det ända jag kan göra är att be om ursäkt för mitt dåliga beteende o gottgöra i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute o körde en bil uppe i sandy och sedan så kom jag till en bro o där så såg jag 2 truckar som mina kompisar var ovänner med så jag skulle o åka förbi o kolla o då laggade de till så jag körde in i de 2 truckarna så de flög upp i luften och hamnade upp å ner. Sedan så skulle jag åka tillbaka och kolla igen o då råkade jag köra in i polisen för att jag körde jävligt fort o var inte beredd att den skulle gå så snabbt o de var jävligt fel av mig o de står jag för å så jag permanent bannad på UNIVE ROLEPLAY.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel o bröt mot reglerna o körde in i de så de flög upp i luften men tycker själv dock att straffet jag fått hade kunnat vara kortare inte permanent men man har sina egna åsikter. Jag tycker dock jag borde få en till chans om man ser det på det längre hållet. Jag har aldrig varit perm bannad tidigare, den längsta tidigare bannen jag haft ligger på 5 dagar. Jag har bara 16 tidigare bans o min nivå är grön. Alla de har 16 bansen har jag samlat ihop på 1,5 år och vissa har jag överklagat. Så tycker inte efter just detta misstag att jag borde vara borta för evigt o ge mig en till chans så ska jag bättra mig, man måste se det på helheten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag precis hade blivit kriminell för första gången så hade jag gjort lite droger, köpt ett vapen och sedan så hamnade mitt gäng i konflikt med ett annat gäng då vi inte fick producera mer droger på det stället som de andra gänget ägde så min boss kallade in till möte o sa att vi inte skulle gå med på det så senare när vi träffades så hamnade mitt gäng i en stor skottlossning och den var riktigt stor och pågick i ett bra tag o många regelbrott skedde så jag fick indragen krim o ban för dålig rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ge upp, gå ut med händerna uppe o ge över mig till de andra. Jag hade kunnat åka där ifrån skottlossningen om det skulle komma en lucka då fienderna inte riktar eller ser mig annars får jag fear rpa om de skulle se mig när jag åker iväg o ge upp. Vi hade också ha kunnat försöka stoppa det, med det menar jag att vi skulle alla gå fram med händerna uppe o försöka snacka o komma fram till något som skulle kunna avsluta vår konflikt mellan oss 2 gäng.

Har du lärt dig någonting efter din ban? i framtiden ska jag ta det riktigt lugnt med gäng bilar o absolut inte köra in i folks bilar då det förstör scenarion rejält. Jag är mest van med saabar o toyotor som inte svänger så bra o då laggar det mindre för det går långsammare. Men det är inget att skylla på, jag får helt enkelt anpassa, om inte jag kan köra snabbt så får jag köra långsammare annars så kan en annan köra bilen o jag åker med. Jag står också för det jag gjorde o kommer inte göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka