Accepterad Barkman | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barkman

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad heter du på discord? Barkman#5241

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Brukar spela varje dag från ca 12:00 till 00:00 men kan variera lite.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på Unive Roleplay i snart ett halv år.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/e6c8b9d70b2f364a554c2625ed72e298 Skulle säga att nästan hälften av dom är felaktiga. Några har bannat fel id, Andra har varit felaktiga sedan har jag fått unban.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som ska hålla koll på omgivningen på servern och se till att rpn på servern ska ha så bra rp nivå som möjligt. Det är typ som person som kan kicka direkt då dom är inne och rpar och inte sitter i noclip. Låt oss säga att någon skulle begå ett regelbrott och att det är en icke-medlem som precis har landat på servern och bryter mot (prata OOC IC) så kickar man han och informerar han i kicken vad han bröt mot så han kan bättra sig till nästa gång. Låt oss säga att det är en person som begår ett mycket värre regelbrott så ska man kontakta en högre uppsatt och be om förlängning eller hårdare återgärder. En servervakt ska inte heller söka efter regelbrott hela tiden och bara banna helatiden.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som servervakt för jag vill hjälpa till på servern och se till så de blir så bra rp som möjligt och att kicka och banna när det behövs. Jag skulle aldrig abusa mina roller också. Till exempel när någon springer runt o lallar på piren o slåss så svbannar jag han och skriver att just varför han blev bannad och vad hen gjorde för fel så hen kan bättra sig i framtiden. Jag iggar hellre inte i pm och skickar klipp om hen ber om det och håller inte hellre på och hetsar.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt för mig är när man tar ansvar och svbannar och kickar folk med en giltig anledning, inte abusar sina perms och att man dvar bilar som står helt trasiga på t.ex sidan av vägen och då ska man se till så att det inte finns någon i närheten som bilen kanske tillhör. Man ska också inte igga i pm och skicka klipp om dom som blivit svbannad/kickad ber om det. Man har inte heller igång toggleid i scenario.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Man ska absolut inte abusa sina perms! Abuse kan vara att man till exempel blir 12ad i ett scenario och att man sedan revvar sig själv och rpar fortsätter rpa fast man är 12ad eller att man till exempel använder toggleid i scenario för att ha en fördel i scenario för det kan användas som ett litet wallhack och det kommer leda till indragen servervakt då man abusar sina perms.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka