Accepterad Barklund | Ansökan till Servervakt [Smokey] Godkänd

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barklund

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? BARKLUND#7701

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar kommer jag hem runt 15:00-16:00 och rpar till typ 21.00 och på helgar rpar jag nästan hela dagarna

Hur länge har du varit medlem på Unive? 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte hur man får in bilden här men jag har en bild. Jag ska vara ärlig och säga att jag har fått 28 bans totalt. nånting jag vill tillägga var att de flesta var när jag var icke medlem och min senaste ban var i början av augusti. På dessa 4 månader som jag inte blivit bannad tycker jag att jag har höjt min rp nivå en hel del.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett litet ansvar över serven dvs att man har koll på sin omgivning. Som servervakt ska man ej åka runt för att hitta folk man kan banna/kicka bara för att man tycker det är roligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag utveckat min rp på senaste och därför vill jag ta ett större ansvar för servern alltså bli sv. Jag skulle göra ett så bra jobb som jag kan dvs att om nån lallar kommer jag kicka honom även om han är min vän, Jag skulle aldrig skita i att kicka någon som gör ett regelbrott bara för att jag har något annnat viktigt att göra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag börjar med abuse, det är t:ex att man revvar sig själv för att vinna ett scenario, för att inte bli 12ad eller att man sätter på toggle id i ett skottscenario bara för att se vart motparten befinner sig. Korruption är t:ex att du inte kickar din vän när han gör regelbrott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka