Accepterad barkis11 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barkis11

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229205095/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? barkis

Vem var det som bannade dig? stoufzz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2025-01-07_105446953.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag sa n-ordet samt var inne på servern och lallade väldigt mycket vilket inte är okej och jag förstår till 100% vrf staffsen valde att banna mig. det är helt förstårigt att denna staffen valde att banna mig.det självklart att staffsen banna mig för att jag sa n-ordet rasism är inte tillåtet överhuvudtaget. det vara bara så dumt av mig o gå in som icke medlem och bara allmänt lalla samt sa jag n-ordet flertals gånger men somsagt det var ungefär 5 månader sedan jag gjorde det och jag ångrar verkoligen det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i ett discord call med några polare och då körde jag på en annan server och sedan sa mina vänner till mig att jag skulle gå in på unive och lalla och säga n-ordet och då gjorde jag det vilket var jätte dumt gjort av mig och jag ångrar det enormt mycket och vill jätte gärna komma till denna server nu. men iaf jag gick in på servern och spawnade torget jag tog en bil som jag såg och började åka till sjukhuset när jag kommer fram till sjukhuset ser jag massor med folk och sedan några som jobbar på securitas jag går då fram till de som jobbar på securitas och säger n-ordet till de och bara allmänt lallar som var jätte dåligt gjort av mig jag ångrar det enormt mycket och jag ska aldrig göra såhär igen jag hoppas ni förstår mig nu staffs på denna server för jag vill jätte gärna börja här eftersom att jag har massor med vänner som har gått till denna server, jag ville också gå till denna server med sedan kom jag på att jag var bannad och nu ångrar jätte mycket att jag gick in på servern och lallade och sa n-ordet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig bann det var jag som gjorde fel och jag förstår att jag blev bannad och det var för 4 månader sedan och jag hoppas ni kan förstå vad jag menar i min bannöveklgan. jag är så himla ledsen för det jag gjorde. jag gjorde så himla fel jag skulle aldrig sagt n-ordet och lallat runt på sjukhuset det var bara så hhimla dumt av mig och det kommer aldrig att ske igen. ja fattar att ni staffs väljer att banna mig för man vill ju ha en hög rp nivå på denna server. det jag gjorde drar också ner enormt mycket på¨rp nivån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara blivit bannad här 1 gång och den var permanent. jag hoppas att ni kan ge mig en chans till det hade jag uppskattat enormt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut jag skulle inte gått runt och lallat för det drar ner på rp nivån så sjukt mycket. jag skulle häller inte sagt n-ordet för det är så orespekt fullt att säga de. jag är så ledsen för att jag sa det jag ber om ursäkt seriöst jag vill jätte gärna börja på denna server och vill faktiskt rpa som andra folk. det är också så sjukt dåligt beteende av mig att gå in på en rp server och lalla för det drar ner på rp nivån så sjukt mycket. det var bara så extremt dumt av mig att göra såhär dumheter på denna servern, det vara så respektlöst av mig jag fattar inte hur jag kunde göra såhär mot er, det är också så respektlöst mot er staffs .

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut jag ska inte lalla eller något jag ska ta rpn seriöst nu och faktiskt rpa på denna server hoppas ni förstår mig. jag har lärt mig att jag inte ska lalla eller något på servrar jag körde på en server innan och rpade bra men nu vill jag gå hit för att jag har andra kompisar som har gjort medlemskapsansökan och jag skulle också gjort en medlemskapsanökan men då kom jag på att jag var bannad. men iaf det här jag gjorde kommer aldrig ske igen jag hoppas ni förstår det. jag är verkligen jätte ledsen för det här jag gjorde var jätte respektlöst att göra för det finns faktiskt folk som blir ledsna, jag vill jätte gärna rpa på denna server eftersom att vation har typ stängt ner och jätte många av mina vänner har nu gått till denna server och jag vet att det jag gjorde var jätte dumt men jag hoppas ni förstår mig, det hade varit så jävla snällt av er om jag hade blivit unnbannad jag har lärt mig av mina misstag som jag gjorde. jag kommer iaf försöka göra en bannöverklagan varje dag om den här blir nekad eftersom att jag verkligen vill komma tillbaka jag förstår att ni kanske inte litar på mig , men jag hoppas iaf att jag får en till chans på denna server.
jag hoppas bara verkligen att jag kan bli unnbannad för ja vill verkligen till denna server och faktiskt rpa. jag har också försökt utvecklat denna överklagan så att ni veerkligen kan förstå mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår. jag ska bete mig när jag är inne på unive och rpar hoppas ni förstår mig för att jag vill iaf börja på denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka