barkis0
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? barkis
Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marco-Kaksileinen-34år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll-trevlig-rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är född och uppvuxen i Finland men har bott i Sverige i 20 år. Han gillar att hjälpa andra personer och hans dröm är att bli polis i framtiden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alla får en bra och rolig RP samt att alla känner sig omtyckta.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda kan vinna eller att man själv offrar sig att förlora.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Man får inte döda någon utan en anledning, VDM, man får inte använda sitt fordon som ett vapen, COPBAIT, när man försöker att få polisens uppmärksamhet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trefaldig mästare i bastu hemma i Finland och har snart grönt bälte i karate
Vad är ditt discord namn? barkis
Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marco-Kaksileinen-34år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll-trevlig-rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är född och uppvuxen i Finland men har bott i Sverige i 20 år. Han gillar att hjälpa andra personer och hans dröm är att bli polis i framtiden.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alla får en bra och rolig RP samt att alla känner sig omtyckta.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda kan vinna eller att man själv offrar sig att förlora.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Man får inte döda någon utan en anledning, VDM, man får inte använda sitt fordon som ett vapen, COPBAIT, när man försöker att få polisens uppmärksamhet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trefaldig mästare i bastu hemma i Finland och har snart grönt bälte i karate