Nekad barkis | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

barkis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Barkis

Vad är ditt discord namn? BARKISS#7477

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Karlsson. Viktor var redan som lite intresserad i bilar och ville jobba på en bilfirma med tanke på att han gillar bilar och har bra koll på bilar. Viktor är också en person som har enkelt att prata med personer och gillar att snacka med person samt är en härlig och rolig person. Viktor växte upp i ett fattigt område vilket gjorde att hans föräldrar inte hade någon bil så det vart ofta att han följde med sin bästa vän hem och kollade på deras bil. Men nu är viktor 25 år och känner att han vill köpa en egen bil och med tanke på att han har ett sånt stort intresse för bilar så vill han jobba med något där han kan hålla på och mecka med bilar eller bara sälja bilar. Viktor är i alla fall intresserad av bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med på servern är att jag kommer få något jobb mer aktivit och så kommer jag också prata med kunderna och fixa den sociala rpn mer, Snacka med många personer och lära känna folk är något som jag kommer försöka göra för som sagt fixa bättre rp. Att fixa event är något jag också kommer försöka göra, som jag kommer lyckas med om jag får jobb på bilfirman då jag kommer kunna köra tävlingar och ge en bil till vinnaren eller ge vinnaren pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska alltid spela för att ha roligt och inte spela för att vinna scenarion och att du ska spela så att alla får roligt så att det inte bara är du som har roligt utan dom du spelar med också.

Hur hittade du Unive? Jag vart tipsad av mina vänner som har spelat här i ungefär 1 år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka