Nekad barken0608 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#0772

Vem var det som bannade dig? Philip3202

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-07 213938.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag la upp ett skottmontage med en bild på en person som "SPELADE" på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo såhär vi tar allt från början eftersom allt detta hände på en helg alltså fredag till söndag, såhär allt bröjade med att det var en fredag jag lämnar in en staff ansökan jag hade skrvit och jag tänkte liksom inte att den skulle bli godkänd pga mina tidiagare bans men jag drar och käkar eftersom jag vart ner skottad och dumpad så jag drar du och käkar och sedan när jag kommer tillbaks ser jag cirka 20 taggs i unive discorden och typ as mycket pms så jag fattar ju liksom att jag har blvit vidare och jag blir då fett jävla glad eftersom jag aldrig trodde att jag kunde få bli det igen pga alla mina bans, men jag tar i alla fall min intervju och den går väll rätt så bra enligt mig och då säger 320 till mig liksom att jag kan få bli MA för att kunna visa att dem kan lita på mig typ och jag vart liksom fett glad och jag börjar kötta medlemskaps ansökningar och intervjuer och speccade ingame i konstant 2 dagar sedan på söndagen så testade jag att rpa lite och det är här allt spårar ur. Jag är då med mitt gäng och en av våra fiender åker vid vårat gänghus och då skjuter en av våra medlmmar han med sin musköt och då stormar polisen oss och man märker hur jävla oplanerad den är den där stormningen då. Det går i alla fall inte så jätte bra för dem och jag skjuter då mot dem eftersom jag vill göra scenariot lite utdraget och i samband med detta så använder jag mig utav en emote vid namn "/e prone" för att göra scenariot mer realisikt och utdraget och jag abusear den inte ens men det tyckete tydligen staffsen vid vissa tillfällen så lägger jag mig ner och står upp typ samma gång men det var för att jag buggade igenom vårat tak så jag ställde mig upp för att kunna hitta en postion som man inte gör det och då vart i alla fall staffsen skit sura och sa att jag skulle komma support mitt i scenariot men jag sa att jag kommer efter vilket dem var OK med och då så kommer en av våra medlemmar i en helkmopter och tar med mig från taket och jag vill bara på peka att jag ahr fått det förklarat för mig att man får använda "/e prone" vid sånna tillfällen av en två mods och sedan då hoppar jag support mitt i support ärendet får jag ban i 24 dagar och indragna allt, sedan snackar jag med två staffs alltså t4 och en snubbe som heter Johan. dem sitter och dum förklarar mig och skiter fullständigt i att jag förklarar att jag använde den för att förlänga scenariot och göra det roligt för båda parter. Sedan så sitter dem och säger att jag ska vara tyst och skit och sedan disconnctar dem mig och jag sitter då och är skit sur alltså riktigt jävla sur asså är liksom skit nära på att typ slå sönder hela jävla datorn för jag hatar verkligen när jag inte får prata till punkt och att dem abusear sin makt och är allmönt otrevliga. Så då hopppar jag i call med två nära polare "en hade lämnat unive och en var blackad" så jag säger då liksom "vad fan ska jag göra nu" och dem säger liksom "lägg ut montage" och klockan är typ 01 på natten så jag sitter då sur som fan trött och rätt så jävla cp och väljer då att göra som dem säger eftersom ja jag var skit sur och hade inget konsekvenstänk, jag kunde liksom inte tänka mig att jag blev av med min MA och alla roller samt 24 dagars ban så jag känner liksom att allt är över och när jag då lägger ut montage har jag med en bild på en person som spelade på unive vet inte ens varför men ja så är det jag pch han har inte den bästa relationen heöt enkelt så det är därför och då väljer jag honom och jag vill bara säga att det är inte jag som har gjort bilden eller haft något med hans ip och det som stod där på alltså jag har inte bidragit till den bilden utan det var min polare som skicka den till mig en gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig det var jag som betedde mig barnsligt och la ut montaget och hade med en bild på en snubbe, jag var bara så jävlas sur eftersom jag var så jävla glad när jag fick chansen som MA och när jag vart bannad i 24 dagar så var liksom min chans borta för alltid och jag kunde verkligen inte tänka mig att behöva köpa om krimen och vänta en hel månad för att kunna spela igen, för jag ville verkligen in och spela men det gick ju inte, samt då att jag har jävligt svårt att kunna vänta ifall jag tycker en sak är skit roligt vilket jag då tycker unive är liksom jag pallade inte vänta och blev då skit sur och ja och då hände det som hände liksom vilket jag är sjukt ledsen för 320 menade verkligen inte de jag sa och sånt utan var bara skit sur vid just det tillfället och hade inte gjort det annars det var liksom en impuls jag vart bara så jävla sur och visste inte vad jag skulle göra så jag gjorde då det. Ångrade nästan mig i samma sekund men sen så vart jag blackad och då såg jag ingen annan väg ut utan jag behöll montaget uppe och sedan så tog jag bort det för att jag pallade liksom inte ha det uppe och sedan dess har jag bara spelat på små servrar som suger balle och jag längtar verkligen tillbaka till unive liksom ja vad fan kan jag säga asså vet fan inte har lite svårt med att formulera mig på rätt sätt men hoppas du förstår Philip att jag verkligen inte menar det jag gjorde och att jag verkligen ber om ursäkt och jag kan LOVA att det kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja dupeing var typ min senaste blacklist, jag dupaede vapen för att jag hade en helt annan syn på rp än vad jag har nu och jag var bara ute efter pengar och vapen så jag valde då att dupea med mina kompisar, jag visste ju redan att det var fel så jag lärde mig inte jätte mycket utan mer hur viktigt det är att rapportera in buggar och dupes, och detta vill jag verkligen att du ska veta Philip320 JAG rapportera in en dupe men vet du vad jag fick för svar "aha ok?" sedan så drog dem ut mig tycker det är lite dålig stil va vissa staffs inte för att det har med saken att göra men ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart hade kunnat vänta ut bannen och kunnat skita i att göra som jag gjorde och kunnat ha lite förnuft och tänka vad för konsekvenser det hade kunnat få mig osv, liksom jag hade kunnat göra mycket annorlunda men liksom som sagt jag var skit sur och det var mest en impuls, det har gått en månad nu och jag har verkligen lärt mig efter mina misstag snälla kan jag bara få en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart jag ska alltid försöka lugna ner mig själv ifall jag få idiotiska impulser och ha lite förnuft när tänker på att göra såna saker som jag gjorde nu, och jag vill bara på peka att detta montaget var liksom inte planerat asså jag kom inte till unive för att skotta utan dessa klipps var bara klipps som jag har klippat för att dem är roliga och för att kunna visa mina polare osv vilket ni förmodligen kan se, alltså jag har inte några 3d partsmjukvaror utan jag är verkligen här för rpns skull. Sedan ifall jag skulle nu få unban kommer jag hoppa support ifall jag är osäker på en regel alltså den där emoten tex så att man inte blir bannad, sedan undrar jag också varför jag blev bannad för "bugg abuse" när jag använder en emote det är ju isåfall emote abuse inte bugg abuse aja skit samma men i alla fall jag kommer helt enkelt ha lite mer koll på regler och inte ha några cp impulser och jag kommer aldrig göra om detta har verkligen insätt hur cp jag var och jag menar verkligen detta Philip jag är ledsen för det jag gjorde och jag ber verkligen om ursäkt.

Sedan ifall du nekar denna ansökan Philip eller Limpis vem det nu är som kommer kolla på denna, kan ni skriva vad jag kan förbättra eller ifall jag kan göra något för att gottgöra er för jag vill verkligen tillbaka, eller ifall ni bara saknar någon punkt som ni vill att jag skriver om så får ni jätte gärna skriva de så vet jag.

Sedan vill jag säga att jag håller ej på med Doxxing och har aldrig gjort det utan bilden fick jag utav en annan person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Skriv gärna vad ni vill att jag ska utveckla ifall ni ska neka, saknar verkligen unive och vill verkligen spela på nån bra server eftersom det snart är sommarlov och hade varit as kul att köra på sommarn

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka