Nekad Bardia | Medlem ansökning (e34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bardia

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? bardia

Vad är ditt discord namn? bardia_999

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jakob mahmoud, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,rolig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kriminellt bakrund, och jakob vill gå med eller starta en av unives största och farligaste gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med god och realistisk rp, jag kan också bidra med rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man t.ex är i ett snutjag och har en kross i sandy ska man inte åka upp för ett berg snabbt så att poliserna inte kan komma upp, liksom att man vill vinna senariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har blivit bannad för vdm förut öch jag har lärt mig att jag inte ska använda min bil som ett vapen mot en annan person

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är när man dödar någon utan anledning, suntförnuft är att man göra något som man ej skulle göra irl, vdm äör att man använder sitt fordon som en vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, men bara att jag vill köra på servern och kommer it lämmna

Tillbaka