Accepterad BarbieGurlThe1st | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BarbieGurlThe1st

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? fabian

Vad är ditt discord namn? fabbemon

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Al Hassan

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Svensk Orten och Annorlunda

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i Norrland med sin föräldrar. Han är ensamt barn. Han hade en bra och säker barndom tills en dag när hans föräldrar blev påkörda. Då så behövde han bo hos sin farmor som bodde i en ort. Han fick sina kriminella kopplingar genom att vara ute med personer som var medlemmar i olika gäng, Han hade för mycket frihet där. När hans farmor dog så valde han att flytta någon annan stans. Då såg han Unive. Han tänker flytta dit för att kanske börja leta efter ett gäng som han faktiskt kan vara medlem i istället för att bara vara vid sidan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan RPa seriöst och hålla reglerna och se till att de inte bryts.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sin egen vinst och tänker på det som gör så att RPn är så realistisk och bra som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot reglerna jag har inte heller tänkt att börja med det heller. Jag föredrar en stabil och realistisk RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM(att man inte ska göra skada till någon utan en anledning eller bakgrund till det) VDM (att använda sitt fordon som ett vapen) FearRP(att man ska RP som att man fruktar för sitt liv som de borde sitt riktiga-

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Eller kanske att jag siktar på att köpa kriminell rollen. Annars vet jag inte

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka