Accepterad BarbieGurlThe1st | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BarbieGurlThe1st

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? fabbemon

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joud Wael Eid, 18 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Orten, kaxig, annorlunda

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Joud växte upp i en förort i stockholm, där var han alltid i närheten av kriminalitet och gängkrig. När hans pappa Muhammad Wael Eid blev skjuten i en gäng skjutning så valde Joud att försöka vända om sitt liv för att kunna försörja sin mamma Nadin Wael Eid. Han skaffade ett jobb på en snabbmats restaurang men slutade efter ett tag pga han inte fick lagom mycket betalt för att kunna försörja sin familj. Han försökte att skapa en egen online affär men det fungerade inte som han ville. Efter ett tag så ökade bara gängkriminaliteten i området mer och mer och för att han hade kopplingar till ett av de lokala gängen så var han rädd för sitt liv och hans familjs liv. Då så ville han spara upp lite för att kunna flytta ut från orten. Han hittade då en stad som hette Unive. Det såg ut som det perfekta stället. Han diskuterade det med sin morsa och hon höll med. En vecka innan flytten så hände det som han fruktade mest av allt. Ett par gängmedlemmar som hade bråkat med hans farsa innan han dog kom till deras lägenhet medans Joud var i mataffären. De sköt mot dörren med gevär och träffade Nadin när hon stod i hallen. Hon dog av sina skador för hon kunde inte ta sig till mobilen för att ringar för hjälp. Den första som hittade henne var Joud. Nu visste han att det var dags att dra. Nu ska han flytta ut från orten för första gången i hans liv. Han hoppas att starta om på nytt och bekämpa det som har gett honom trauma för livet. Gäng kriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att följa reglerna men jag kan också hålla en bra stämning och jag kan se till att alla andra också följer reglerna. Min dröm är också att bli staff så ifall jag blir det då kan jag hjälpa till med lallare och sådant.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sin egen vinst utan att man accepterar att någon annan kan vinna för det gör så att RPn blir bättre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot reglerna och jag har inte planerat att börja med det heller. Jag gör så mycket jag kan för att hålla RPn seriös och realistisk.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming(Att ta information från en källa som är utanför servern som till exempel discord eller ett samtal. , RDM (Random Death Match är när man dödar någon utan en giltig anledning som till exempel ifall man ser någon som går bredvid vägen och så skjuter man de utan anlednin, VDM(Vehicle Death Match är att man använder ett fordon som ett vapen,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka