Accepterad Barbiee | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barbiee

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198810911716/

Ditt Hex-ID: 110000132b3d3e4

Vad är din discord tagg? Barbie #6773

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft kör laggigt snabbt i staden-Gunnar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde för fort innut i staden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg mot sjukhuset och ville hinna dit innan jag förblödde så jag körde förfort, sedan kom det en bil flygandes och krockade med något så jag stannade och skulle försöka hjälpa honom också (precis utanför sjukhuset)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var rätt att jag blev bestraffad men jag tycker att 7 dagars avstängning var ett lite väl högt straff.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev involverad i vad jag anser vara ett missförstånd, jag blev påkörd på torget efter en restart, jag slungades då in i en polis bil och reste mig upp, sedan vart jag avstängd i 3 eller 4 dagar (kommer inte ihåg exakt).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda mer sunt förnuft och inte kört lika snabbt som jag gjorde vid den tidpunkten, men jag var som sagt påväg till sjukhuset och hade lite brottom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att följa sunt förnuft regeln mer noggrant och inte göra några undantag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka