Accepterad Barbiee. | Ansökan till Servervakt [Abbe1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barbiee.

Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Eve

Vad heter du på discord? Barbiee#9694

Ange ditt födelsedatum 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne och rpar dagligen och håller alltid koll på Unives discord och forum varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan den 18 december 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1013199656169255032/1109137064328445952/Bans.PNG

Jag har 2 bans ifrån Sommaren 2022 som är igentligen 1 ban men den ändrades om 1 gång. Detta var första gången jag laddat ner fivem och trodde det var som GTA 5 och inte förstod hur man rpade och inte läst regler.

Sen har jag 5 andra bans som är 1 o samma ban, men de har ändrat den så många gånger så den blev till 5. Först så råkade de perma banna mig, därefter valde de fel antal dagar så de var tvugna att ändra den. Sedan hade en staff råkat gått och gjort om min ban så jag hoppade support och de vart tvugna att sänka min ban!

Kortfattat: Jag har 2 bans totalt men de har ändrats pga misstag så de står 7 bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift på Unive är framförallt att förbättra servern och underlätta för vårt staffteam. Detta gör en servervakt genom att hålla koll på sin omgivning, t.e.x /dv bilar som ska dvas, hålla koll så att inget lall sker och ifall det skulle ske ge dem en varning eller /kick - /svban.

Och såklart ska en servervakt vara en förebild och ett bra exempel på hur man ska rpa och inte göra en massa regelbrott. För att om man konstant gör fel påverkas folk du rpar med och gör samma.

Vår uppgift är inte att springa runt och leta efter folk som gör fel, utan vi ska rpa som vanligt och när lall eller regelbrott uppstår kan vi ta tag i det och om det behövs så förlänger vi bannen genom att skicka t staff. Därför är dett bra att ha ett klipp-program för man behöver alltid ha någon form av bevis. Det spelar ingen roll om det är en ny person som precis börjat rpa eller om det är din gängmedlem som du är med varje dag, om personen gjort fel ska den få konsekvenser även om det är din vän.

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför att jag har en god erfarenhet av rpn och vet hur det ska gå till. Jag är en aktiv spelare som ofta är bland många spelare när jag rpar. Jag vill kunna bidra till förbättring av serverns rp genom att finnas där med exempelvis banna/kicka folk som gör regelbrott och lallar. Jag vill även hjälpa till med att underlätta för staffteamet. Jag kan regler utantill och läser igenom regler regelbundet. Jag vill kunna känna att jag gör gott för servern och att få alla ha kul och slippa lall.

Speciellt som tjej kommer jag känna mig mycket tryggare då man ofta blir sexuellt trakasserad och lallare som håller på emot mig endast för att jag är det motsatta könet. Och det blir mycket enklare att jag kan banna dem snabbt och smidigt. Orkar lixom inte med att man ska hoppa support varenda gång det händer för det händer hela tiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt korruption även kallat SV abuse är när du missbrukar dina behörigheter. Exempelvis använder /toggleid i scenarion för att vinna scenarion genom att t.e.x se var andra spelare är om typ gömmer sig i buskar eller om någon gömmer sig i ett bagage. Även /revive om du blivit dödad i ett skottscenario och du revivar dig själv endast för att du ska vinna scenariot. Man klarar helt enkelt inte av att förlora scenarionen.

Det kan även vara att du väljer att inte banna dina vänner eller kicka dem endast för att du känner personen, och att du kickar eller bannar personer som du inte gillar när de egentligen inte ska ha kick eller bann.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka