Nekad Barbie | Medlem ansökning [Myguyb8]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barbie

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fanny

Vad är ditt discord namn? itsbarbiie1

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Raquelle Ekdahl, 22år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, nyfiken, och anpassningsbar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Raquelle Ekdahl är 22 år från Göteborg som alltid har varit nyfiken på livet och världen omkring sig. Under sin uppväxt har hon sett både den ljusa och den mörka sidan av livet – en familj som kämpade ekonomiskt, men där alla ändå hade drömmar och ambitioner. Raquelle har alltid varit en person som vill ha kontroll över sitt eget liv och har lärt sig att vara både självsäker och tålmodig när det gäller att få saker att hända. Raquelle har en lång väg framför sig, men hon har en stark känsla av att hon är på rätt väg. Hennes framtidsplaner handlar inte bara om karriär, utan om att skapa en meningsfull plats för sig själv i världen och göra det hon alltid har känt i sitt hjärta – att ge tillbaka och hjälpa andra att finna sin egen plats i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en seriös och engagerad inställning till RP, där jag fokuserar på att skapa en realistisk och samarbetsvillig dynamik med andra spelare. Jag bidrar också med seriöst rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t.ex. blir kidnappad/rånad/arresterad måste spela med och inte stänga av spelet eller något för att hindra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt och vänlighet: Alla medlemmar ska behandla varandra med respekt och vänlighet, både inom och utanför spelet. Ingen metagaming eller powergaming: Användning av information som din karaktär inte skulle ha tillgång till (metagaming) eller att tvinga fram handlingar utan motpartens samtycke (powergaming) är förbjudet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej @Barbie Utveckla fråga Vad kan du bidra med till serverns RP & måste du ändra så antingen heter du samma på steam som på discord eller tvärt om du har 24 timmar på dig att ändra det innan din ansökan automatiskt nekas!

Hej @Barbie Utveckla fråga Vad kan du bidra med till serverns RP & måste du ändra så antingen heter du samma på steam som på discord eller tvärt om du har 24 timmar på dig att ändra det innan din ansökan automatiskt nekas!
Ändrat! :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka