Accepterad Barbarian | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400856232/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad är ditt discord namn? Spooze01#6614

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joshua Zinguesa. Joshua är född den 10 oktober 1998(22 år gammal). Joshua har bott i Sverige i 15 år och han tycker väldigt mycket om landet. Han flyttade in till Sverige från Ryssland pågrund av några problem som de stötte på. Problemet var att deras familj hade bråkat med några andra släktingar där vilket ledde till slut till att dem var tvungen att flytta pågrund av de inte ville bråka längre. Joshua och hans familj har nu vänjt sig till Sverige och de har skaffat sig väldigt många vänner. Eftersom att Joshua nu räknas som en vuxen männska valde han att flytta till unive staden pågrund av att han tyckte väldigt mycket om deras livsstil där. Han har varit i staden i ca två månader och tycker väldigt mycket om folket som bor i staden. Han har blivit anställd på postnord, med hjälp av detta får han nu en liten inkomst som han kan försörja sig med. Bland de folket har han nu skaffat sig många vänner som har oftas umgås med. Joshua har ett stort intresse till bilar därför vill han börja jobba som en mekonom i framtiden, han vill bara utbilda sig lite mer om bilar så att det ska vara enklare för honom att jobba. Några av Joshua vänner är kriminella därför har han fått tankar om att kanske också joina den kriminella livet för att han insåg att dem tjänade mer pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här för att detta är utan tvekan den bästa servern i sverige. Jag har en mycket hög RP nivå och kommer inte "slarva" Bort min medlems roll. Jag kommer att försöka utveckla min rollspels nivå på unive. Jag har så himla många vänner på denna server och jag har nyligen blivit unbannad efter några månader och ser framemot att rpa på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en mycket aktiv samt stor server jag vill jättegärna vara en del av utvecklingen! Jag är också mycket intresserad av serveren med tanke på era staffs och hur många och aktiva dem verkar att vara! Jag har stora förhoppningar på servern och önskar att få vara med om massa roliga scenarion!

Hur hittade du Unive? Kommer injte ihåg faktiskt. Hittade unive runt för ett år sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få vara en del av unive community och komma på nya sätt att rpa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få lära känna detta community så myckte som möjligt. Jag är redan hyfsat "stor" i detta community och känner massvis med folk. Mitt mål är att få rpa kriminell/skifta karaktärer lite då och då.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka