Accepterad Barbarian | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400856232/

Ditt Hex-ID: 11000011a42e0a8 (Hex)

Vad är din discord tagg? Barbarian#2955

Vem var det som bannade dig? NoSoul

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var jobbig på mekonomen och kallade dom för piss

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på mekonomen och kallade dom för piss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, jag tycker det var en felaktig ban för att jag gjorde det av en anledning och min anledning var att min kompis blev misshandlad av mekonomen för att han jobbade på falck så jag åkte dit och kallade dom för piss. Dom jobbar som ett service yrke och dom ska tåla att någon kallar dom för piss. Hur visste dom att jag inte hade drukit eller tagit droger eller bara var psykisktsjuk. Unive strävar efter att bli en realistisk server och då tycker jag att dom tål att bli kallad piss för i verkligheten så tål folk det och dom böjar inte gråta för det. Jag hade förståt om jag blev portad där ifrån och varför blev inte dom mekonomen arbetarna också bannade för dom misshandlade min kompis för han sa att han skulle åka till falck för mekonomen var för dyr. och om den här blir nekad vill jag gärna ha feedback och inte bara att den blev nekad

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en powergaming det var för jag och min kompis krockade och jag gjorde ingen rekation
andra var en copbait jag sladdade på torget och såg inte polisen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat att ringt polisen så dom tog hand om det och inte själv åkt dit och kallat dom för "piss mekko"

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, det har jag. Jag kommer tänka med min hjärna en extra gång och inte kallad någon för "piss" eller liknade

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka