Nekad Barbarian | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooze01

Icke Medlem
Meddelanden
346
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199148801493/

Ditt Hex-ID: steam:110000146d79dd5

Vad är din discord tagg? Barbarian#2955

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? Permament

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?Jag sprang till vårat gänghus efter restarten sedan så ser jag en blå RS6a som kollar på mig på ett mycket märkligt sätt iallafall så försöker jag inte tänka på det men då hör jag att de stänger av bilen vid ett inbrottshus och hoppar ur bilen! Då tror jag att de ska stå och spinera på oss eller något liknande så då går jag upp mot det som kallat inbrottshuset och frågar vad dem gör där. Det är sjäälvklart att jag inte vill att de ska vara nära vårt gänghus och denna distans är runt 10 meter ifrån huset så jag går dit och säger "Vad sysslar ni med på min mormors tomt?" Och då får jag svaret aa inget du behöver veta och min karaktär blir lite arg och säger aa du har 5 sekunder på dig att springa! Men då drar han fram ett basebollträ och säger stick härifrån! då gör jag det och gå runt hörnet drar fram min pistol och börjar hota dem. då gör dem som jag ser inget fel alls i Rpn men sen när jag pressar dem på lite info osv så säger jag att de ska ha händerna mot väggen så går jag och söker igenom en och då drar den andra upp sitt baseboll trä igen och dunkar ner mig och då blir jag lite upprörd för på kriminell intervju så ställs frågan= "Om du och 2 andra är tungt beväpnade med ak47or och det kommer fram en person med colt och rånar er alla vad gör du då?" Då sa achoo asså han som tog intervju med mig att man bara ska stå och spela med och inte dra fram AK ur väskan för att det hade inte gått IRL! iaf sårevivar jag mig själv för att sedan slå på toggleid och svbanna personen som dunkade ner mig för Fearrp och Failrp. Jag har revivat mig själv och allt sådänt bannat sen så vet jag inte varför jag inte bara gör /die och låter det rulla på men så dum som jag är så springer jag ifrån och skiter i scenariot seedan blir jag indragen i staff rum innan ens få chansen att hoppa support som jag blev tillfrågad av men jag är i staff rum snackar med achoo och typ 15 andra staffs sedan får jag frågan ditt ID? Och dåfattar jag att jag kommer bli bannad men jag säger mitt ID och håller en trevlig ton säger inget dumt och jag blir perma bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.Jag sprang till vårat gänghus efter restarten sedan så ser jag en blå RS6a som kollar på mig på ett mycket märkligt sätt iallafall så försöker jag inte tänka på det men då hör jag att de stänger av bilen vid ett inbrottshus och hoppar ur bilen! Då tror jag att de ska stå och spinera på oss eller något liknande så då går jag upp mot det som kallat inbrottshuset och frågar vad dem gör där. Det är sjäälvklart att jag inte vill att de ska vara nära vårt gänghus och denna distans är runt 10 meter ifrån huset så jag går dit och säger "Vad sysslar ni med på min mormors tomt?" Och då får jag svaret aa inget du behöver veta och min karaktär blir lite arg och säger aa du har 5 sekunder på dig att springa! Men då drar han fram ett basebollträ och säger stick härifrån! då gör jag det och gå runt hörnet drar fram min pistol och börjar hota dem. Jag ber dem vända ryggen mot mig och händerna uppe och jag börjar att söka igenom första grabben och då drar den andra grabben fram sitt basebollträ och dunkar ner mig och då revivar jag mig själv för att sätta på toggleid och svbanna han och då gör jag det och sedan så springer jag därifrån istället för att göra /die och låta scenariot rulla på vilket var så hiiiimla dmt av mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jo jag tycker att jag gjorde allt för mycket fel och gjorde dumma beslut, achoo däremot gjorde absolut inget fel med detta och han borde inte känna att han gjorde fel, det var bara jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ^^tror jag iallafall så är dessa bans för väldigt längesedan men kommer ihåg att 1 var för powergaming och det var för att jag körde upp med saab på mount chiliad men resten är för runt 5 månader sen och jag har verkligen inte dem i huvet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes jag hade kunnat göra mycket annorlunda som t:ex skita i att ge dem uppmärksamhet eller något sådänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och jag ber om en sista chans detta är en så himla stor server och så himla bra RP ber om en sista chans :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka