Inaktuell baranoel | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aka Nisse

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 22 Mars 2009

Vad heter du på discord? baranoel #5875

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 176

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer alltid försöka vara aktiv så mycket som möjligt vardagar kommer jag kanske vara aktiv 4 timmar och helger 5-10 timmar.

Vad heter du? Per Svensson

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja, Jag är ganska bra på att simma, och har även kunnat simma ett bra tag.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att: Jag har tidigare jobbat på Securitas och jag känner att jag är redo för en större uppgift. jag vill förhindra all brottslighet i stan och försöka få så att känna så att alla känner sig trygga i stan. Jag vill också göra så att folk vet att det finns bättre saker att få pengar än att ex snatta eller råna folk

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Samarbeta är en viktig grej inom yrket exempel att kunna samarbeta bra med sina kolegor är viktigt och även sjukvården, räddningstjänsten, securitas. Det är också väldigt viktigt att alla i stan ska kunna känna sig trygga. Även att bygga bra relationer med folk så att alla ska må bra och ha kompisar osv. Det är även ganska viktigt med radiodisiplin så att alla ska kunna höra varandra tydligt i radion. Radiodisiplin är att man ska bete sig bra i radion och inte prata i mun på varandra och även inte säga onödväntiga saker i radion. Respekt är också en viktig sak inom yrket.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att en väldigt stor del av yrket är att alla ska känna sig trygga, och att man inte ska patrulera själv. Att kommunicera med folk är också en väldigt viktig sak. I helhet är ju den saken som polisen gör mest att bekämpa brott. Polisen ska också kunna de flesta lagarna. Trafiken är också en stor sak som polisen håller på med. På vägarna är väldigt viktigt att det är säkert för det kan hända stora olyckor i en krock om någon exempel kör för fort kan det ska en stor olycka.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har tidigare jobbat på securitas, då jag kan radion väldigt bra, jag kan även sirenerna bra. På securitas lärde jag mig ganska mycket om att prata med folk, behandla bråk.

Hur är du som person? Jag som person är en trevlig person som är ganska bra på att prata med folk. jag behandlar alla med respekt och är bra på att hantera stressande situationer . jag är en vältränad person som kan springa i fatt tjuvar. Jag är väldigt nogran med att alla ska behandlas lika.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, bara att jag är en trevlig person som brinner för detta yrket.

Tillbaka